• Anonym (Nyfiken!)

Prostatamassage

Hej! Jag läst en del om detta med prostatamassage och med rätt teknik så verkar det ge fantastiska orgasmer. Är singel för tillfället, men har prövat att massera mig själv några gånger, efter några torra instruktioner från nätet, utan någe vidare resultat. Varken inifrån eller utifrån, det fungerar inte alls. Förmodligen gör jag inte riktigt på rätt sätt, finns det några här som har erfarenhet och kan ge tips på bra teknik? När man masserar sig själv alltså. Någon?

• Svar på tråden Prostatamassage
  • P30
    Anonym (Prosten) skrev 2015-03-02 22:07:17 följande:

Hade en brud som stoppade in fingret i analen och kan inte sluta tänka på det. Har försökt själv med prostatastimulatorer men jag får aldrig till det. Det var jävligt skönt när hon gjorde det men jag fick aldrig orgasm

Övning och rätt prylar ger färdighet.

Och om inte annat finns det hopp med tiden. Det sägs att över 50% av män som dör i Sverige har förstorad prostata i någon form av prostatacancer. Då blir man känslig som fan. Sen förlorar man ju iofs potensen på köpet, så det kanske inte direkt är något att sträva efter...
    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • Anonym (Prosten)
    P30 skrev 2015-03-02 22:15:56 följande:

Och om inte annat finns det hopp med tiden. Det sägs att över 50% av män som dör i Sverige har förstorad prostata i någon form av prostatacancer. Då blir man känslig som fan. Sen förlorar man ju iofs potensen på köpet, så det kanske inte direkt är något att sträva efter...

Har provat mycket, men det blir aldrig detsamma som med den där bruden. Hoppas på att få uppleva det igen!
  • P30
    Anonym (Prosten) skrev 2015-03-02 22:37:43 följande:
    Har provat mycket, men det blir aldrig detsamma som med den där bruden. Hoppas på att få uppleva det igen!
    Beroende på var du söker kan ju det vara olika lätt eller svårt att hitta. Om du söker på bc etc är det ju ganska lätt att skriva i dagboken att det där är något du har svårartade fantasier kring. På Happy Pancake är det förmodligen rätt svårt att få en dejt om man skriver om sånt.

Eller så ser man till att sticka ut! ;)
    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • HasseA

Jag har provat, och skrivit om, ett antal sexleksaker för just detta ändamål (passande ord i sammanhanget), och de flesta har jag inte tyckt fungerat något vidare. De stannar inte kvar inne, vibrationer känns inte där inne (och ger nog inte mig så mycket), osv. Jag har också provat med ett ljus (har funkat jättebra några få gånger), och min tumme (blir en bättre vinkel än övriga fingrar, men det är svårt att få till).

Men den enklaste sorten av prostatastimulator jag provat, den använder jag ganska ofta. När jag har den inne känns det som att jag är nära orgasm hela tiden.  Den har jag skrivit om här: 
    hasseochanna.wordpress.com/2014/01/03/lite-nya-sensationer/

• Anonym (Nyfiken!)
    HasseA skrev 2015-03-03 09:52:15 följande:

Jag har provat, och skrivit om, ett antal sexleksaker för just detta ändamål (passande ord i sammanhanget), och de flesta har jag inte tyckt fungerat något vidare. De stannar inte kvar inne, vibrationer känns inte där inne (och ger nog inte mig så mycket), osv. Jag har också provat med ett ljus (har funkat jättebra några få gånger), och min tumme (blir en bättre vinkel än övriga fingrar, men det är svårt att få till).

Men den enklaste sorten av prostatastimulator jag provat, den använder jag ganska ofta. När jag har den inne känns det som att jag är nära orgasm hela tiden.  Den har jag skrivit om här: 
    hasseochanna.wordpress.com/2014/01/03/lite-nya-sensationer/

Det låter som en grym produkt hördu! Måste försöka få tag i den. Hur brukar du rengöra den? Funkar vanligt varmt vatten och tvål eller ska det till nåt starkare?
    Kan det förresten vara så känsligt att det gör ont när prostatan stimuleras? Har uppenbarligen aldrig kommit åt den och vet inte riktigt.
  • HasseA
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-03 10:13:40 följande:
    Det låter som en grym produkt hördu! Måste försöka få tag i den. Hur brukar du rengöra den? Funkar vanligt varmt vatten och tvål eller ska det till nåt starkare?
    Kan det förresten vara så känsligt att det gör ont när prostatan stimuleras? Har uppenbarligen aldrig kommit åt den och vet inte riktigt.
    Jadu, jag använder aldrig något annat än tvål och vatten på mig själv (även när jag höll på med småbarn och fick bajs på händerna då och då), så varför skulle inte det räcka även här, resonerar jag. Dessutom låter jag leksaken torka ordentligt mellan gångerna, vilket inte är så gynnsamt för bakterier.

Men läser du på andra ställen så får du uppfattningen att du måste lämna in grejerna för sterilisering på nåt ren-labb mellan gångerna, så du får nog bestämma själv.

Ont, näe det har jag inte märkt, om man inte trycker så hårt att det liksom skulle göra ont varsomhelst, som mitt på armen.

"Försöka få tag på den", för övrigt, det är ju inte så svårt med tanke på att jag länkade till den i recensionen.
  • Anonym (Nyfiken!)
    HasseA skrev 2015-03-03 10:47:18 följande:
    Jadu, jag använder aldrig något annat än tvål och vatten på mig själv (även när jag höll på med småbarn och fick bajs på händerna då och då), så varför skulle inte det räcka även här, resonerar jag. Dessutom låter jag leksaken torka ordentligt mellan gångerna, vilket inte är så gynnsamt för bakterier.

Men läser du på andra ställen så får du uppfattningen att du måste lämna in grejerna för sterilisering på nåt ren-labb mellan gångerna, så du får nog bestämma själv.

Ont, näe det har jag inte märkt, om man inte trycker så hårt att det liksom skulle göra ont varsomhelst, som mitt på armen.

"Försöka få tag på den", för övrigt, det är ju inte så svårt med tanke på att jag länkade till den i recensionen.
    Okej Glad Jo, i mitt fall är det inte självklart att det går aslätt eftersom min internetuppkoppling lever sitt eget liv Tungan ute
  • Anonym (Oprövad)
    P30 skrev 2015-03-02 22:15:56 följande:

Prostatan kan väl vara förstorad också av andra orsaker än cancer? Men menar du att man lättare får njutning av prostatamassage om prostatan är förstorad? Finns det belägg för att äldre män njuter mera av prostatastimulans eller att de är mera benägna att försöka? Att man förlorar potensen av prostatcancer är väl om man opererar? Då skärs de nerver av som reglerar erektionen. Eller om man har tur, kanske de klarar sig. Sen har jag också läst någon teori att prostatamassage är bra för att förebygga problem i prostatan, cancer och annat. Att homosexuella män skulle ha bättre prostatahälsa eftersom de i större utsträckning än heterosexuella utnyttjar prostatan som njutning.
  • Anton Chigurh

Jag hade gärna sett att min, så HELVETES SEXIGA GummaHjärta hade utforskat mig och min prostata, och hur det hade gått att förhöja min njutning.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • KM36

Jag har en liknande plugg som den som HasseA beskriver fast med en stålkula som trycker i mellangården.
    ÄLSKAR DEN!Tungan ute

Stoppar in den från början och låter den sitta inne. Vickar lite på den för att stimulera prostatan. När det sedan är dags är det helt otoroligt skönt att få den intryckt hårt precis vid orgasmen. Det blir såå mycket kraftigare.

Svar på tråden Prostatamassage