Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-03 10:13:40 följande:
Det låter som en grym produkt hördu! Måste försöka få tag i den. Hur brukar du rengöra den? Funkar vanligt varmt vatten och tvål eller ska det till nåt starkare?
Kan det förresten vara så känsligt att det gör ont när prostatan stimuleras? Har uppenbarligen aldrig kommit åt den och vet inte riktigt.
Jadu, jag använder aldrig något annat än tvål och vatten på mig själv (även när jag höll på med småbarn och fick bajs på händerna då och då), så varför skulle inte det räcka även här, resonerar jag. Dessutom låter jag leksaken torka ordentligt mellan gångerna, vilket inte är så gynnsamt för bakterier.
Men läser du på andra ställen så får du uppfattningen att du måste lämna in grejerna för sterilisering på nåt ren-labb mellan gångerna, så du får nog bestämma själv.
Ont, näe det har jag inte märkt, om man inte trycker så hårt att det liksom skulle göra ont varsomhelst, som mitt på armen.
"Försöka få tag på den", för övrigt, det är ju inte så svårt med tanke på att jag länkade till den i recensionen.