• Anonym (Nyfiken!)

Prostatamassage

Hej! Jag läst en del om detta med prostatamassage och med rätt teknik så verkar det ge fantastiska orgasmer. Är singel för tillfället, men har prövat att massera mig själv några gånger, efter några torra instruktioner från nätet, utan någe vidare resultat. Varken inifrån eller utifrån, det fungerar inte alls. Förmodligen gör jag inte riktigt på rätt sätt, finns det några här som har erfarenhet och kan ge tips på bra teknik? När man masserar sig själv alltså. Någon?

• Svar på tråden Prostatamassage
  • HasseA
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-09 09:20:27 följande:
    Okej! Testade staven i förrgår och det var en väldigt speciell upplevelse Glad Det tog sin stund innan jag hittade punkten och när jag väl masserade den så var det ganska skönt (hade stav med vibrator också) men som allra bäst var det när jag runkade samtidigt! Sekunderna innan orgasm var det skönaste jag har varit med om, hela kroppen skakade och jag kunde verkligen inte hålla tyst (brukar inte stöna överhuvudtaget annars). Orgasmen i sig var långdragen men inte så explosiv, satsen rann ut långsamt och tjockt. Definitivt värt mer experimenterande framöver Glad
    Men, vad roligt! Näe, precis, det sprutar inte lika mycket (oftast), känns lite annorlunda över huvud taget.

Jag har aldrig fått något som liknar en orgasm av enbart prostatastimulering, inte på långa vägar, men skönt är det ju.
  • Anonym (Oprövad)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-09 16:32:02 följande:
    Jo, det var häftigt, och jag tror också att det finns potential att bli ännu skönare. Nu blev det ju bäst när jag smekte andra ställen samtidigt, men det vore toppen att komma bara av p-massagen. Ska testa och experimentera lite, byta ställningar o.s.v. Nu låg jag på rygg med benen uppdragna, men tror att det kan bli bättre att stå på alla fyra eller nåt. Sen slappnade jag nog inte av till hundra procent. Med andra ord, det var riktigt skönt och kan bli bättre Glad
    Jag hade nog kunnat fortsätta med en orgasm till, fast ollonet blev riktigt känsligt (känner fortfarande av det) så det är tveksamt om det funkar, det skulle vara en renodlad p-orgasm i så fall.
    Jo det är det jag menar, att det kanske skulle gå att fortsätta med prostatastimulansen och få flera orgasmer på raken. Hade du vibrationerna på under orgasmen? Blev prostatan känslig när det gick?
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-10 08:26:25 följande:
    Jo det är det jag menar, att det kanske skulle gå att fortsätta med prostatastimulansen och få flera orgasmer på raken. Hade du vibrationerna på under orgasmen? Blev prostatan känslig när det gick?
    Nej, jag stängde nog av vibratorn reflexmässigt precis när jag kom. Jag lade faktiskt inte märke till om prostatan blev extra känslig, var så pass uppe i orgasm-ruset att jag inte minns. Men jag tror nog att jag hade kunnat fortsätta stimuleringen, för när jag kom så fick jag liksom känslan av att det var en väldigt "hård" orgasm och inte en "mjukgörande" som tvingar en att vila och vänta en stund innan nästa, hänger du med?
    Måste snart pröva igen känner jag nu.
  • Anonym (Nyfiken!)
    HasseA skrev 2015-03-09 21:11:07 följande:
    Men, vad roligt! Näe, precis, det sprutar inte lika mycket (oftast), känns lite annorlunda över huvud taget.

Jag har aldrig fått något som liknar en orgasm av enbart prostatastimulering, inte på långa vägar, men skönt är det ju.
    Precis, men man skulle så gärna vilja få en av endast p-stimulering, hands-freeGlad
  • Anonym (Oprövad)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-10 09:27:55 följande:
    Nej, jag stängde nog av vibratorn reflexmässigt precis när jag kom. Jag lade faktiskt inte märke till om prostatan blev extra känslig, var så pass uppe i orgasm-ruset att jag inte minns. Men jag tror nog att jag hade kunnat fortsätta stimuleringen, för när jag kom så fick jag liksom känslan av att det var en väldigt "hård" orgasm och inte en "mjukgörande" som tvingar en att vila och vänta en stund innan nästa, hänger du med?
    Måste snart pröva igen känner jag nu.
    Nja, menar du att du hade hårt stånd fortsättningsvis efter orgasmen, så att du skulle ha kunnat ha samlag? Men kan inte detta med fortsatt prostatastimulans vara en väg till en mera "kvinnlig" orgasmupplevelse för män, att man kan komma gång på gång? Det sägs ju att kvinnors orgasmer egentligen är skönare än männens. Många kvinnor har förstås orgasmproblem och svårt att komma, men för dem som lyckas. Kanske det är likadant med prostataorgasm, att vissa män lyckas få den och andra inte?
  • Anonym (Oprövad)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-10 09:29:05 följande:
    Precis, men man skulle så gärna vilja få en av endast p-stimulering, hands-freeGlad

Är inte detta också ett kvinnligt drag? Att man drömmer om att blir penetrerad till orgasm? Hur ser du på det att prostatanjutning ses som något homosexuellt? I min generation är det nog många som väljer bort prostatastimulering som något som hör homosexualitet till. Tror du att det är öppnare bland killar i din ålder? Vet du om många har prövat?
  • Ben66

Det är bra om man använder mycket glidmedel på staven för att undvika att få sprickor och hemorojder runt anus.

• Anonym (Oprövad)
    Ben66 skrev 2015-03-10 12:49:01 följande:

Det är bra om man använder mycket glidmedel på staven för att undvika att få sprickor och hemorojder runt anus.

Har du prövat mycket? Fått orgasm?
  • Ben66

Några gånger själv och 2 gånger har tjejen skött staven ???? Orgasmen är mer utdragen och det sipprar fram prostatavätska och sperma. Jag tycker att det känns som när det går för mig i tjejen och inte lika snabbt övergående som när jag runkar.

• Anonym (Oprövad)
    Ben66 skrev 2015-03-10 14:01:42 följande:

Några gånger själv och 2 gånger har tjejen skött staven ???? Orgasmen är mer utdragen och det sipprar fram prostatavätska och sperma. Jag tycker att det känns som när det går för mig i tjejen och inte lika snabbt övergående som när jag runkar.

Har du nyligen börjat då? Har du stav med vibrator? Kan du komma utan annan stimulans?
Svar på tråden Prostatamassage