• Anonym (Nyfiken!)

Prostatamassage

Hej! Jag läst en del om detta med prostatamassage och med rätt teknik så verkar det ge fantastiska orgasmer. Är singel för tillfället, men har prövat att massera mig själv några gånger, efter några torra instruktioner från nätet, utan någe vidare resultat. Varken inifrån eller utifrån, det fungerar inte alls. Förmodligen gör jag inte riktigt på rätt sätt, finns det några här som har erfarenhet och kan ge tips på bra teknik? När man masserar sig själv alltså. Någon?

• Svar på tråden Prostatamassage
  • Anonym (Nyfiken!)

Igår vart det ett nytt försök. Körde ett långt förspel med smek och runk innan jag gick över till staven Flört. Hade som mål att bara slappna av och nå orgasm utan att överhuvudtaget röra mig själv , men det gick inte den här gången heller. Testade därför att stimulera ollonet intensivt samtidigt, vilket gjorde att jag var nära orgasm i princip hela tidenGlad Jag kom verkligen störtskönt, men inte hands-free...

Anonym (tjej91) skrev 2015-03-22 15:06:18 följande:
    Du skulle inte ha lust att bjuda på ett litet filmklipp? Låter grymt hett Skrattande
    Kanske det Flört Är det okej om jag testar några gånger till först?Tungan ute
  • Anonym (tjej91)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-22 21:02:18 följande:
    Kanske det Flört Är det okej om jag testar några gånger till först?Tungan ute
    Haha, ja men självklart! Det skulle uppskattas väldigt mycket iaf.
    Tycker det är riktigt hett att se killar tillfredställa sig själva Skrattande
  • Anonym (m)

Köp en njoy pure wand.
    Tjejernas favorit för g-punktsstimulans och absolut fantastisk för vår motsvarighet.
    För mig funkar vibrationer bara halva vägen, sen blir det nästan avdomnat. 

Jag brukar lägga mig på rygg, så avslappnad det bara går, ta wanden och bara långsamt liksom mjölka prostatan. Knipmusklerna behöver också vara avslappnade så det är lätt att tappa ståndet men det är ju inte heller poängen att få ett..Det är absolut inget man klarar på ett par minuter utan en längre stund krävs för att hela kroppen ska hänga med. Efter någon minut börjar det rinna försats, jag menar verkligen rinna..då börjar jag kombinera med att rytmiskt knipa och slappna av och efter en stund känns det som att det liksom byggs upp något, men inte alls på samma sätt som när man kommer vanligt - inte den sprängande känslan utan mer subtilt. Det börjar spritta i benens muskler nästan spastiskt och sen kommer orgasmvågorna. Det är svårt att beskriva hur underbart det känns när våg efter våg liksom sköljer över en. För mig tog det något år innan jag hittat tekniken så ge inte upp.

Personligen är jag rätt övertygad om att det är väldigt likt mellan könen, när jag och min fru onanerar tillsammans är det slående hur lika teknik vi har om hon är ute efter en g-punktsorgasm men jag antar att alla är olika. 

• In trouble
    Anonym (tjej91) skrev 2015-03-22 21:26:59 följande:

Haha, ja men självklart! Det skulle uppskattas väldigt mycket iaf.

Tycker det är riktigt hett att se killar tillfredställa sig själva 

Såna tjejer som dig uppskattas högt. Väldigt härligt med tjejer som tycker det är hett när man tillfredställer sig själv ;)
  • Dr Börje

Jag har ju ofta haft känslan av att den manliga sexuella njutningen är så mycket torftigare och begränsad jämfört med den kvinnliga. Det enda som kommit upp som möjlig "utsvävning" är just prostatamassage. Men efter att fått prostatan undersökt av en läkare (rutinmässigt ...inget problem eller så) så har jag svårt att se hur det här skall vara skönt. 

Visst...jag fattar att miljön och sammanhanget inte framkallar njutning direkt (en gammal gubbe som kör in fingret i röven på en). Men kan någon förklara här vad och hur denna "sensation" upplevs. Jag fattar inte.

• Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (m) skrev 2015-03-22 23:38:55 följande:

Köp en njoy pure wand.
    Tjejernas favorit för g-punktsstimulans och absolut fantastisk för vår motsvarighet.

Jag brukar lägga mig på rygg, så avslappnad det bara går, ta wanden och bara långsamt liksom mjölka prostatan. Knipmusklerna behöver också vara avslappnade så det är lätt att tappa ståndet men det är ju inte heller poängen att få ett..Det är absolut inget man klarar på ett par minuter utan en längre stund krävs för att hela kroppen ska hänga med. Efter någon minut börjar det rinna försats, jag menar verkligen rinna..då börjar jag kombinera med att rytmiskt knipa och slappna av och efter en stund känns det som att det liksom byggs upp något, men inte alls på samma sätt som när man kommer vanligt - inte den sprängande känslan utan mer subtilt. Det börjar spritta i benens muskler nästan spastiskt och sen kommer orgasmvågorna. Det är svårt att beskriva hur underbart det känns när våg efter våg liksom sköljer över en. För mig tog det något år innan jag hittat tekniken så ge inte upp.

Personligen är jag rätt övertygad om att det är väldigt likt mellan könen, när jag och min fru onanerar tillsammans är det slående hur lika teknik vi har om hon är ute efter en g-punktsorgasm men jag antar att alla är olika. 

Det där lät intressant. Jag ska testa att knipa och slappna av nästa gång, det borde gå bra med min leksak också, jag har en "anal fantasy vibrating curve".
    När jag tänker efter så kan det bli väldigt bra. Minns att jag gymmade en gång och körde en benmaskin, där man sitter lätt bakålutad med fötterna mot en bräda och trycker den ifrån sig. Fick nån slags skön känsla när mellangården och allt spändes och slappnade av. Vet ej om det hade kunnat bli orgasm men ståndet var definitivt inte långt borta
  • Anonym (Nyfiken!)

Okej, nu har jag hunnit öva ett antal gånger sen jag startade tråden och idag hände det! Jag kom helt handsfree och utan att spruta dessutom, har aldrig varit med om en liknande orgasm någonsin! Slog alla tidigare prostataorgasmer med hästlängder. Det var som att det gick stora vågor genom hela kroppen och jag kände mig helt översköljd. Sen lyckades jag få en till fast lite svagare, och allt detta utan att "hjälpa till" med handen. Som bonus höll sig ståndet rakt igenom så tt jag kunde runka fram en "vanlig" prostataorgasm med sprut som final :)

• Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (m) skrev 2015-03-22 23:38:55 följande:

Köp en njoy pure wand.

Din upplevelse låter väldigt lik min :)
  • Anonym (Oprövad)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-08-30 16:20:44 följande:

Okej, nu har jag hunnit öva ett antal gånger sen jag startade tråden och idag hände det! Jag kom helt handsfree och utan att spruta dessutom, har aldrig varit med om en liknande orgasm någonsin! Slog alla tidigare prostataorgasmer med hästlängder. Det var som att det gick stora vågor genom hela kroppen och jag kände mig helt översköljd. Sen lyckades jag få en till fast lite svagare, och allt detta utan att "hjälpa till" med handen. Som bonus höll sig ståndet rakt igenom så tt jag kunde runka fram en "vanlig" prostataorgasm med sprut som final :)

Det låter helt fantastiskt. Det måste vara det skönaste man som man kan uppleva. Tog det länge innan du nådde denna orgasm? Vad var det för skillnad mot tidigare som gjorde att det lyckades just nu tror du? Det var en bekant som länkade till något ställe som uppmanade män att pröva på samlag med andra män även om man är hetero, med motiveringen att man då kan få uppleva den starkaste orgasmen någonsin. Man kan fundera hur utvecklingen har kunnat leda till att männens skönaste orgasm går att uppnå genom stimulans på ett ställe som nås bara med hjälpmedel eller sex med andra män.
Svar på tråden Prostatamassage