Anonym (m) skrev 2015-03-22 23:38:55 följande:
Köp en njoy pure wand.
Tjejernas favorit för g-punktsstimulans och absolut fantastisk för vår motsvarighet.
För mig funkar vibrationer bara halva vägen, sen blir det nästan avdomnat.
Jag brukar lägga mig på rygg, så avslappnad det bara går, ta wanden och bara långsamt liksom mjölka prostatan. Knipmusklerna behöver också vara avslappnade så det är lätt att tappa ståndet men det är ju inte heller poängen att få ett..Det är absolut inget man klarar på ett par minuter utan en längre stund krävs för att hela kroppen ska hänga med. Efter någon minut börjar det rinna försats, jag menar verkligen rinna..då börjar jag kombinera med att rytmiskt knipa och slappna av och efter en stund känns det som att det liksom byggs upp något, men inte alls på samma sätt som när man kommer vanligt - inte den sprängande känslan utan mer subtilt. Det börjar spritta i benens muskler nästan spastiskt och sen kommer orgasmvågorna. Det är svårt att beskriva hur underbart det känns när våg efter våg liksom sköljer över en. För mig tog det något år innan jag hittat tekniken så ge inte upp.
Personligen är jag rätt övertygad om att det är väldigt likt mellan könen, när jag och min fru onanerar tillsammans är det slående hur lika teknik vi har om hon är ute efter en g-punktsorgasm men jag antar att alla är olika.
Det där lät intressant. Jag ska testa att knipa och slappna av nästa gång, det borde gå bra med min leksak också, jag har en "anal fantasy vibrating curve".
När jag tänker efter så kan det bli väldigt bra. Minns att jag gymmade en gång och körde en benmaskin, där man sitter lätt bakålutad med fötterna mot en bräda och trycker den ifrån sig. Fick nån slags skön känsla när mellangården och allt spändes och slappnade av. Vet ej om det hade kunnat bli orgasm men ståndet var definitivt inte långt borta