• Anonym (Nyfiken!)

Prostatamassage

Hej! Jag läst en del om detta med prostatamassage och med rätt teknik så verkar det ge fantastiska orgasmer. Är singel för tillfället, men har prövat att massera mig själv några gånger, efter några torra instruktioner från nätet, utan någe vidare resultat. Varken inifrån eller utifrån, det fungerar inte alls. Förmodligen gör jag inte riktigt på rätt sätt, finns det några här som har erfarenhet och kan ge tips på bra teknik? När man masserar sig själv alltså. Någon?

• Svar på tråden Prostatamassage
  • Lennart 66

Är ett stort fan av prostatamassage, och förstår ditt problem

Det blir en ganska obekväm ställning som man måste inta om

Man bara använder fingrarna, leksaker underlättar verkligen,

Som tur är gillar min sambo analsex, det som började med

Prostatamassage har övergått till hela handen och både hon och

jag älskar det, lyck till.

• Anonym (W)

[quote=75701685][quote-nick]Ben66 skrev 2015-08-31 19:41:52 följande:[/quote-nick]

En sådan här.

Den du har verkar vara ett bra köp, för jag vill ha starka vibrationer mot prostatan

jag kan rekommendera denna,ortroligt skönt tillsammans med en avsugning

• Anonym (Frun som gärna hjälper)

Jag ger min man massage ibland. Han säger att det inte går att jämföra med då han rör sig själv. Jag använder ett långt ljus med kondom. Han kommer hårt riktigt hårt!

• guestsåklart

Har också testat en del och en sån där böjd u-formad är för mig rätt värdelös då vibratorn hamnar i mellangården och inte på insidan vid prostatan.

Det som däremot funkar för mig är en analplugg med sån där "sten" som finns i massa färger. Tjejer i cam brukar ha dem för det blir som ett analsmycke som blänker lite. De finns i olika storlekar så hitta nån som är skön bara. Jag har valt i en i metall.
    När den är på plats så har jag även en vibrator med massa olika steg/tempo på vibration som jag lägger mot analpluggen så att vibrationerna förs vidare via pluggen till prostatan. Starkaste vibrationen gör hela prostatan och kuken totalt förlamade, känner ingenting efter 20 sec. Som tur är finns många olika att välja på :D 
    Bästa jag hittat this far!

• Anonym (Nyfiken!)

Jag skaffade förresten en ny leksak i våras, som har en kraftig vibrator i flera steg och en juck-funktion i toppen, så att den både vibrerar och stöter samtidigt. Grymt effektiv! Den är grövre än den jag har använt tidigare så det har krävts lite övning får att få det att bli skönt, men nu har den verkligen kommit till sin rätt!
    Förra veckan sprutade jag hands-free för första gången!

• Anonym (Oprövad)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2016-07-12 10:37:45 följande:

Jag skaffade förresten en ny leksak i våras, som har en kraftig vibrator i flera steg och en juck-funktion i toppen, så att den både vibrerar och stöter samtidigt. Grymt effektiv! Den är grövre än den jag har använt tidigare så det har krävts lite övning får att få det att bli skönt, men nu har den verkligen kommit till sin rätt!

Häftigt. Tror du att du kan få flera sprutorgasmer i rad genom att stimulera prostatan eller blir den också känslig efter en utlösning? Mera än efter en torr orgasm?
  • Anonym (Oprövad)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2016-07-12 10:37:45 följande:

Hur var utlösningen förresten? Ett kraftigt sprut eller mera som att det rann?
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2016-07-12 11:25:37 följande:
    Häftigt. Tror du att du kan få flera sprutorgasmer i rad genom att stimulera prostatan eller blir den också känslig efter en utlösning? Mera än efter en torr orgasm?
    Det är nog möjligt med flera i rad, jag fick två. Och jag upplevde inte att den blev känslig på något sätt efter den första. Däremot så kändes k-en lite mindre känslig, ungefär som när man haft en ruined orgasm. Men den blev inte mindre hård så jag runkade den inför den andra orgasmen.
    Anonym (Oprövad) skrev 2016-07-12 11:26:34 följande:
    Hur var utlösningen förresten? Ett kraftigt sprut eller mera som att det rann?
    Det var mer rinnigt i den första, och riktigt starkt sprut i det andra.

• Blixtmannen2
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2016-07-20 08:31:31 följande:

Det är nog möjligt med flera i rad, jag fick två. Och jag upplevde inte att den blev känslig på något sätt efter den första. Däremot så kändes k-en lite mindre känslig, ungefär som när man haft en ruined orgasm. Men den blev inte mindre hård så jag runkade den inför den andra orgasmen.Det var mer rinnigt i den första, och riktigt starkt sprut i det andra.

Jag har lyckats några ggr med handsfree utlösning men då har det runnit ut, inget sprut. Men om jag runkar när det börjar närma sej blir det en otroligt skön orgasm
Svar på tråden Prostatamassage