• Anonym (Nyfiken!)

Prostatamassage

Hej! Jag läst en del om detta med prostatamassage och med rätt teknik så verkar det ge fantastiska orgasmer. Är singel för tillfället, men har prövat att massera mig själv några gånger, efter några torra instruktioner från nätet, utan någe vidare resultat. Varken inifrån eller utifrån, det fungerar inte alls. Förmodligen gör jag inte riktigt på rätt sätt, finns det några här som har erfarenhet och kan ge tips på bra teknik? När man masserar sig själv alltså. Någon?

• Svar på tråden Prostatamassage
  • Anonym (Oprövad)
    Celines Essence skrev 2015-03-06 11:46:08 följande:
    Vi pratar väldigt mycket om sex och i samband med att vi pratade om analsex på mig, frågade jag om han också skulle vilja ta emot . Han var tveksam först men blev allt mer intresserad. Vi båda har läst på HasseA:s blogg om hans upplevelser och tyckte att det verkade spännande. Dock har vi så väldigt mycket annat att upptäcka så vi har mycket kvar. För mig är också analsex nytt.(även att ta emot) Jag hade en tidigare väldigt obehaglig erfarenhet av analsex. Jag kan inte få in känslan genom att prova själv. Det blir helt annat med Anton. När han gör det känns det på ett helt annat sätt och han känner lika med mig. Vi har på flera olika sätt öppnat nya dörrar till ny njutning hos varandra.

Obs. Detta betyder inte att det är fel att göra själv, tvärtom hade det varit spännande att prova själv, men det funkar inte. Det gäller även andra saker. När Anton gör olika saker på mig blir det ganska ofta annorlunda än när jag gör själv. Även fast jag absolut njuter av onani också.
    Jo det är klart att det kan vara stor skillnad på det man gör själv och det man gör i samspel med andra. Du använder fingret skrev du, men använder du också vibrator på honom, eller har ni planerat att göra det? Har han fått orgasm av prostatastimuleringen? Är de skönare än "vanliga" orgasmer?
  • Anonym (Nyfiken!)

Okej, i förmiddags kom den! Det har däremot inte jag gjort ännu, ska pröva den nu i helgenGlad

• Celines Essence
    Aikido skrev 2015-03-06 11:49:49 följande:

Ger man honom ett finger tar han hela handen

Inte bara det. Han har tagit hela mitt hjärta
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-06 12:32:53 följande:

Jo det är klart att det kan vara stor skillnad på det man gör själv och det man gör i samspel med andra. Du använder fingret skrev du, men använder du också vibrator på honom, eller har ni planerat att göra det? Har han fått orgasm av prostatastimuleringen? Är de skönare än "vanliga" orgasmer?

Hittills har det "bara" förhöjt njutning vid vaginalsex eller oralsex...Inte testat leksak för prostatan... Än...
  • Celines Essence
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-06 15:41:37 följande:

Okej, i förmiddags kom den! Det har däremot inte jag gjort ännu, ska pröva den nu i helgen

• Anonym (Oprövad)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-06 15:41:37 följande:

Okej, i förmiddags kom den! Det har däremot inte jag gjort ännu, ska pröva den nu i helgenGlad

Berätta hur det går!
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-09 08:00:26 följande:
    Berätta hur det går!
    Okej! Testade staven i förrgår och det var en väldigt speciell upplevelse Glad Det tog sin stund innan jag hittade punkten och när jag väl masserade den så var det ganska skönt (hade stav med vibrator också) men som allra bäst var det när jag runkade samtidigt! Sekunderna innan orgasm var det skönaste jag har varit med om, hela kroppen skakade och jag kunde verkligen inte hålla tyst (brukar inte stöna överhuvudtaget annars). Orgasmen i sig var långdragen men inte så explosiv, satsen rann ut långsamt och tjockt. Definitivt värt mer experimenterande framöver Glad
  • Anonym (Oprövad)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-09 09:20:27 följande:
    Okej! Testade staven i förrgår och det var en väldigt speciell upplevelse Glad Det tog sin stund innan jag hittade punkten och när jag väl masserade den så var det ganska skönt (hade stav med vibrator också) men som allra bäst var det när jag runkade samtidigt! Sekunderna innan orgasm var det skönaste jag har varit med om, hela kroppen skakade och jag kunde verkligen inte hålla tyst (brukar inte stöna överhuvudtaget annars). Orgasmen i sig var långdragen men inte så explosiv, satsen rann ut långsamt och tjockt. Definitivt värt mer experimenterande framöver Glad
    Det har jag läst om, att utlösningen blir mera som ett flöde än ett sprutande. Häftigt att du kunde få din skönaste upplevelse redan första gången. Tänk att denna njutningskälla är så undangömd, men ändå bara några cm bort. Och tänk att vi är så många män som aldrig utnyttjar den. Det kan säkert bli ännu mycket skönare bara du tränar upp dig mera. För att inte tänka på om du börjar göra det i samspel med en tjej. Tänk om hon kunde suga samtidigt t.ex. Hur kändes det när det hade gått? Var du "slut" då eller skulle du ha kunnat fortsätta stimulera prostatan?
  • Anonym (intresserad)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-09 15:26:35 följande:
    Det har jag läst om, att utlösningen blir mera som ett flöde än ett sprutande. Häftigt att du kunde få din skönaste upplevelse redan första gången. Tänk att denna njutningskälla är så undangömd, men ändå bara några cm bort. Och tänk att vi är så många män som aldrig utnyttjar den. Det kan säkert bli ännu mycket skönare bara du tränar upp dig mera. För att inte tänka på om du börjar göra det i samspel med en tjej. Tänk om hon kunde suga samtidigt t.ex. Hur kändes det när det hade gått? Var du "slut" då eller skulle du ha kunnat fortsätta stimulera prostatan?
    Ja,  på Flashback - var annars? -  hittade jag en tråd om det;  att prostatastimulans inte ger så häftigt sprutande.
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-09 15:26:35 följande:
    Jo, det var häftigt, och jag tror också att det finns potential att bli ännu skönare. Nu blev det ju bäst när jag smekte andra ställen samtidigt, men det vore toppen att komma bara av p-massagen. Ska testa och experimentera lite, byta ställningar o.s.v. Nu låg jag på rygg med benen uppdragna, men tror att det kan bli bättre att stå på alla fyra eller nåt. Sen slappnade jag nog inte av till hundra procent. Med andra ord, det var riktigt skönt och kan bli bättre Glad
    Jag hade nog kunnat fortsätta med en orgasm till, fast ollonet blev riktigt känsligt (känner fortfarande av det) så det är tveksamt om det funkar, det skulle vara en renodlad p-orgasm i så fall.
Svar på tråden Prostatamassage