Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-09 15:26:35 följande:
Det har jag läst om, att utlösningen blir mera som ett flöde än ett sprutande. Häftigt att du kunde få din skönaste upplevelse redan första gången. Tänk att denna njutningskälla är så undangömd, men ändå bara några cm bort. Och tänk att vi är så många män som aldrig utnyttjar den. Det kan säkert bli ännu mycket skönare bara du tränar upp dig mera. För att inte tänka på om du börjar göra det i samspel med en tjej. Tänk om hon kunde suga samtidigt t.ex. Hur kändes det när det hade gått? Var du "slut" då eller skulle du ha kunnat fortsätta stimulera prostatan?
Jo, det var häftigt, och jag tror också att det finns potential att bli ännu skönare. Nu blev det ju bäst när jag smekte andra ställen samtidigt, men det vore toppen att komma bara av p-massagen. Ska testa och experimentera lite, byta ställningar o.s.v. Nu låg jag på rygg med benen uppdragna, men tror att det kan bli bättre att stå på alla fyra eller nåt. Sen slappnade jag nog inte av till hundra procent. Med andra ord, det var riktigt skönt och kan bli bättre

Jag hade nog kunnat fortsätta med en orgasm till, fast ollonet blev riktigt känsligt (känner fortfarande av det) så det är tveksamt om det funkar, det skulle vara en renodlad p-orgasm i så fall.