• Anonym (Nyfiken!)

Prostatamassage

Hej! Jag läst en del om detta med prostatamassage och med rätt teknik så verkar det ge fantastiska orgasmer. Är singel för tillfället, men har prövat att massera mig själv några gånger, efter några torra instruktioner från nätet, utan någe vidare resultat. Varken inifrån eller utifrån, det fungerar inte alls. Förmodligen gör jag inte riktigt på rätt sätt, finns det några här som har erfarenhet och kan ge tips på bra teknik? När man masserar sig själv alltså. Någon?

• Svar på tråden Prostatamassage
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2015-03-04 01:43:28 följande:

Jag hade gärna sett att min, så HELVETES SEXIGA Gumma hade utforskat mig och min prostata, och hur det hade gått att förhöja min njutning.

VA!!!!

Hur kan du tro att JAG ska upptäcka din njutning? DU har ju ansvar för din egen njutning! Ta reda på hur du fungerar själv! Du är själv ansvarig för din prostataorgasm. Förvänta dig inte att något händer om du inte gör något själv. Det är upp till dig.Ta eget ansvar för din kropp, träna, slappa av, släpp loss, ta ansvar, träna, det är upp till dig, slappna av,stressa inte, träna upp dig, ta eget ansvar för din njutning, det är upp till dig, träna, prova, slappna av, använd hjälpmedel, prova själv, ta reda på hur du fungerar, inget händer annars... Sedan när du vet hur du fungerar kan du visa mig först, så kan jag prova på dig..

Nejdå ...min kärlek<3 ...Jag ser fram emot att fortsätta upptäcka din anala njutning... <3
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anton Chigurh
    heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2015-03-04 09:33:08 följande:
    VA!!!!
    Hur kan du tro att JAG ska upptäcka din njutning? DU har ju ansvar för din egen njutning! Ta reda på hur du fungerar själv! Du är själv ansvarig för din prostataorgasm. Förvänta dig inte att något händer om du inte gör något själv. Det är upp till dig.Ta eget ansvar för din kropp, träna, slappa av, släpp loss, ta ansvar, träna, det är upp till dig, slappna av,stressa inte, träna upp dig, ta eget ansvar för din njutning, det är upp till dig, träna, prova, slappna av, använd hjälpmedel, prova själv, ta reda på hur du fungerar, inget händer annars... Sedan när du vet hur du fungerar kan du visa mig först, så kan jag prova på dig..

Nejdå smile5.gif ...min kärlek<3 ...Jag ser fram emot att fortsätta upptäcka din anala njutning... <3
    ....träna.....slappna av...träna....slappna av.

Träna var det. Hjälpmedel. Okej.Glad Jag skall köpa mig ett kvastskaft under dagen, sen har jag en, förvisso lätt begagnad, COOP plastkasse liggande jag kan trä på kvastskaftet (vill ju inte riskera spetor o dyl ) tycker kondom verkar lite overkill. Och,framför allt....en onödig utgift. En sparad krona är en tjänad krona. Eller nåt sånt, sparsamhet är en dygd iaf. Se bara hur det gått för allas vår egen Ingvar. Han ifrån Elmhult (AKA Älmhult). Han är rik som helvete numera, och ifall jag kör med begagnade COOP plastkassar istället för kondomer. Så kanske jag kan bli lite som Ingvar. Från Elmhult.

Kan undras vad ett kvastskaft kostar !!!

Puss Gummanblowkiss
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2015-03-04 10:07:01 följande:

....träna.....slappna av...träna....slappna av.

Träna var det. Hjälpmedel. Okej. Jag skall köpa mig ett kvastskaft under dagen, sen har jag en, förvisso lätt begagnad, COOP plastkasse liggande jag kan trä på kvastskaftet (vill ju inte riskera spetor o dyl ) tycker kondom verkar lite overkill. Och,framför allt....en onödig utgift. En sparad krona är en tjänad krona. Eller nåt sånt, sparsamhet är en dygd iaf. Se bara hur det gått för allas vår egen Ingvar. Han ifrån Elmhult (AKA Älmhult). Han är rik som helvete numera, och ifall jag kör med begagnade COOP plastkassar istället för kondomer. Så kanske jag kan bli lite som Ingvar. Från Elmhult.

Kan undras vad ett kvastskaft kostar !!!

Puss Gumman

Skönt att höra att du tar dig i kragen...och tar ansvar för både ekonomi och njutning
  • Celines Essence

Är inte emot sexleksaker och onani, eller att utforska sig själv. Provar för övrigt med glädje Hasses prostatastimulator på Anton

Lite trött på det eviga tugget om att orgasmer är eget ansvar bara.(som man så ofta läser i diskussioner och inlägg om sex) Gemensamt ansvar skulle jag vilja säga. Nej förresten inte ansvar, njutning, glädje och intresse är bättre ord. Både mäns och kvinnors njutning.

• P30
    Celines Essence skrev 2015-03-04 10:19:34 följande:

Är inte emot sexleksaker och onani, eller att utforska sig själv. Provar för övrigt med glädje Hasses prostatastimulator på Anton

Lite trött på det eviga tugget om att orgasmer är eget ansvar bara.(som man så ofta läser i diskussioner och inlägg om sex) Gemensamt ansvar skulle jag vilja säga. Nej förresten inte ansvar, njutning, glädje och intresse är bättre ord. Både mäns och kvinnors njutning.

Och just att utforska delar av kroppen som placerats olämpligt för ändamålet (om man är från Göteborg måste man ordvitsa i minst ett inlägg i månaden...) är ju ett stort plus (inte kryss) om man kan lösa tillsammans. Dessutom är det ju mycket roligare. Detta är skrivet helt utan baktankar.
    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • Anonym (Nyfiken!)
    Celines Essence skrev 2015-03-04 10:19:34 följande:

Men om man är singel så är det väl ens eget ansvar? Tungan uteDärför har jag gjort slag i saken och skickat efter en prostatastav nu på förmiddagen, får se om den duger Flört
  • Anton Chigurh
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-04 11:27:37 följande:
    Men om man är singel så är det väl ens eget ansvar? Tungan uteDärför har jag gjort slag i saken

och skickat efter en prostatastav nu på förmiddagen, får se om den duger Flört
    Ett kvastskaft är billigare. Garanterat.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anton Chigurh skrev 2015-03-04 11:57:42 följande:
    Ett kvastskaft är billigare. Garanterat.
    Hahaha, ja, fast förenat med lite fler risker tror jag Glad
  • Anonym (Oprövad)
    P30 skrev 2015-03-02 20:32:09 följande:

För mig är det helt obegripligt att inte alla män utforskat det där - och att inte alla kvinnor gjort det på sina män. Det är ju lite som att - jo - jag vet att många har vaginalt sex och verkar gilla det, men vi skall ägna oss åt bara handjobb.

Sen vad det där har att göra med att man skulle vara bög är ju om möjligt ännu mera mysko. Att tjejer kan gilla analsex accepterar ju de flesta, men vi män har ju faktiskt rätt mycket mer konkreta skäl att tycka om det. Men - alla gör som de vill!
    Det är nog många som har en hög tröskel att försöka. Själv har jag känt min prostata ett par gånger, men inte stimulerat den till njutning, varken på egen hand, med partner eller hjälpmedel. Det är ett spännande område, intressant vilken potential kroppen har när det gäller sexualitet. Jag tycker att jag har ett bra sexliv redan. Det är möjligt att det skulle bli ännu mycket skönare med prostatastimulans, men jag har inga planer på att testa. Men går inte utvecklingen ditåt att allt flera män utnyttjar denna möjlighet? Småningom blir det kanske lika mycket standard som oralsex, som var något som bara de mest avancerade gjorde i de äldre generationerna, men som varje tonnåring prövar nu? 
  • Celines Essence
    P30 skrev 2015-03-04 11:24:30 följande:

Och just att utforska delar av kroppen som placerats olämpligt för ändamålet (om man är från Göteborg måste man ordvitsa i minst ett inlägg i månaden...) är ju ett stort plus (inte kryss) om man kan lösa tillsammans. Dessutom är det ju mycket roligare. Detta är skrivet helt utan baktankar.

Med eller utan baktankar, och hur man än vrider sig bak och fram, kvarstår glädjen med att upptäcka saker... Både när det gäller "olämpliga" eller "lämpliga" kroppsdelar
Svar på tråden Prostatamassage