Celines Essence

skrev 2015-03-04 09:33:08 följande:
VA!!!!
Hur kan du tro att JAG ska upptäcka din njutning? DU har ju ansvar för din egen njutning! Ta reda på hur du fungerar själv! Du är själv ansvarig för din prostataorgasm. Förvänta dig inte att något händer om du inte gör något själv. Det är upp till
dig.Ta eget ansvar för din kropp, träna, slappa av, släpp loss, ta ansvar, träna, det är upp till dig, slappna av,stressa inte, träna upp dig, ta eget ansvar för din njutning, det är upp till dig, träna, prova, slappna av, använd hjälpmedel, prova själv, ta reda på hur du fungerar, inget händer annars... Sedan när du vet hur du fungerar kan du visa mig först, så kan jag prova på dig..
Nejdå

...min kärlek<3 ...Jag ser fram emot att fortsätta upptäcka din anala njutning... <3
....träna.....slappna av...
träna....slappna av.
Träna var det.
Hjälpmedel. Okej.

Jag skall köpa mig ett kvastskaft under dagen, sen har jag en, förvisso lätt begagnad, COOP plastkasse liggande jag kan trä på kvastskaftet (vill ju inte riskera spetor o dyl ) tycker kondom verkar lite overkill.
Och,framför allt....
en onödig utgift.
En sparad krona är en tjänad krona. Eller nåt sånt, sparsamhet
är en dygd iaf. Se bara hur det gått för allas vår egen
Ingvar. Han ifrån Elmhult (AKA Älmhult). Han är rik som helvete numera, och ifall jag kör med begagnade COOP plastkassar istället för kondomer. Så kanske jag kan bli lite som Ingvar. Från
Elmhult.
Kan undras vad ett kvastskaft kostar !!!
Puss
Gumman