• Anonym (Nyfiken!)

Prostatamassage

Hej! Jag läst en del om detta med prostatamassage och med rätt teknik så verkar det ge fantastiska orgasmer. Är singel för tillfället, men har prövat att massera mig själv några gånger, efter några torra instruktioner från nätet, utan någe vidare resultat. Varken inifrån eller utifrån, det fungerar inte alls. Förmodligen gör jag inte riktigt på rätt sätt, finns det några här som har erfarenhet och kan ge tips på bra teknik? När man masserar sig själv alltså. Någon?

• Svar på tråden Prostatamassage
  • Ben66

Jag har en prostatastav med vibrator och kan komma utan att runka. Då har jag iofs bara halvstånd men vad gör det.

Jag tar fram den ibland, inte hänt detta år

• Anonym (Oprövad)
    Ben66 skrev 2015-03-10 14:59:00 följande:

Jag har en prostatastav med vibrator och kan komma utan att runka. Då har jag iofs bara halvstånd men vad gör det.

Jag tar fram den ibland, inte hänt detta år

Det måste vara en häftig känsla att komma "inifrån" med halvstånd. Men är det inte mera skönt och spännande än att du vill göra det bara ibland?
  • Celines Essence

Kul att ni berättar om era upplevelser killar

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Ben66
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-10 15:02:56 följande:
    Det måste vara en häftig känsla att komma "inifrån" med halvstånd. Men är det inte mera skönt och spännande än att du vill göra det bara ibland?
    Vanligtvis så är det "vanlig" sex och onani som jag gillar så jag måste vara extra kåt för att hålla på med anallekar med mig själv
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-10 12:30:29 följande:
    Nja, menar du att du hade hårt stånd fortsättningsvis efter orgasmen, så att du skulle ha kunnat ha samlag? Men kan inte detta med fortsatt prostatastimulans vara en väg till en mera "kvinnlig" orgasmupplevelse för män, att man kan komma gång på gång? Det sägs ju att kvinnors orgasmer egentligen är skönare än männens. Många kvinnor har förstås orgasmproblem och svårt att komma, men för dem som lyckas. Kanske det är likadant med prostataorgasm, att vissa män lyckas få den och andra inte?
    Nej, ståndet var mest halvdant under hela tiden och även efter att jag kom, men kåtheten var lika stark som innan. Annars brukar jag tända av efter orgasm i takt med att ståndet försvinner, men den här gången så var det som om jag var lika kåt och "lustfylld" som innan :)
    Jag har också funderat över det där med kvinnliga orgasmer, är nog svårt att avgöra vem som har det skönast eftersom det är väldigt individuellt. Men om jag går till mig själv så var den största skillnad från vanlig onani att njutningen kom genom stimulans "inifrån", som att stimulera en tjejs g-punkt. Det blev en helt annorlunda upplevelse och på något underligt sätt så kom t.ex. stönandet mer naturligt, ungefär som att staven gick in därbak och ljud ut genom munnen. Haha, om det är en förståelig liknelse? Jo, lite kvinnlig upplevelse kanske det är, men det kommer jag aldrig få veta exakt.
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-10 12:34:32 följande:

Är inte detta också ett kvinnligt drag? Att man drömmer om att blir penetrerad till orgasm? Hur ser du på det att prostatanjutning ses som något homosexuellt? I min generation är det nog många som väljer bort prostatastimulering som något som hör homosexualitet till. Tror du att det är öppnare bland killar i din ålder? Vet du om många har prövat?
    Det är möjligt att det är ganska kvinnligt, men jag föredrar att inte kategorisera sex på det sättet. För mig så handlar det inte om penetration till varje pris utan att komma åt en intressant erogen zon, och om inte fingrarna når dit så får man helt enkelt använda redskap :) Men för all del, det krävs ju penetrering för att komma åt den. Därför bryr jag mig inte heller så mycket om att det är stigmatiserat som en homosexuell handling.
    Jag skulle tro att tack vare internet så får fler höra talas om det och blir nyfikna att prova, jag är ju en av dem :)
  • Anonym (Oprövad)
    Celines Essence skrev 2015-03-06 15:53:15 följande:
    Hittills har det "bara" förhöjt njutning vid vaginalsex eller oralsex...Inte testat leksak för prostatan... Än...
    Det tycks ju finnas stor potential där om man läser i inlägg nedan.
  • Anonym (Oprövad)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-10 19:05:42 följande:
    Det är möjligt att det är ganska kvinnligt, men jag föredrar att inte kategorisera sex på det sättet. För mig så handlar det inte om penetration till varje pris utan att komma åt en intressant erogen zon, och om inte fingrarna når dit så får man helt enkelt använda redskap :) Men för all del, det krävs ju penetrering för att komma åt den. Därför bryr jag mig inte heller så mycket om att det är stigmatiserat som en homosexuell handling.
    Jag skulle tro att tack vare internet så får fler höra talas om det och blir nyfikna att prova, jag är ju en av dem :)
    Har du gjort några nya försök?
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-20 13:15:05 följande:
    Har du gjort några nya försök?
    Jo, en gång till har det blivit. Jag prövade att stå på alla fyra istället och att varva det med att resa mig upp på knäna. Det var lika grymt skönt som sist och kanske lite bättre till och med. Men jag måste fortfarande runka samtidigt och fattar inte riktigt om jag kommer åt p-punkten eller inte. Av orgasmen och satsen att döma så gör jag det, orgasmen blir längre och är allra skönast precis innan satsen kommer, som är väldigt tjock och flödig.
    Nästa gång ska jag pröva att kåta upp mig själv mer och runka ordentligt för att "värma upp" och sen gå över till endast p-massage. Kanske kommer orgasmen hands-free då...
  • Anonym (tjej91)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-20 16:41:19 följande:
    Jo, en gång till har det blivit. Jag prövade att stå på alla fyra istället och att varva det med att resa mig upp på knäna. Det var lika grymt skönt som sist och kanske lite bättre till och med. Men jag måste fortfarande runka samtidigt och fattar inte riktigt om jag kommer åt p-punkten eller inte. Av orgasmen och satsen att döma så gör jag det, orgasmen blir längre och är allra skönast precis innan satsen kommer, som är väldigt tjock och flödig.
    Nästa gång ska jag pröva att kåta upp mig själv mer och runka ordentligt för att "värma upp" och sen gå över till endast p-massage. Kanske kommer orgasmen hands-free då...
    Du skulle inte ha lust att bjuda på ett litet filmklipp? Låter grymt hett Skrattande
Svar på tråden Prostatamassage