Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-10 12:30:29 följande:
Nja, menar du att du hade hårt stånd fortsättningsvis efter orgasmen, så att du skulle ha kunnat ha samlag? Men kan inte detta med fortsatt prostatastimulans vara en väg till en mera "kvinnlig" orgasmupplevelse för män, att man kan komma gång på gång? Det sägs ju att kvinnors orgasmer egentligen är skönare än männens. Många kvinnor har förstås orgasmproblem och svårt att komma, men för dem som lyckas. Kanske det är likadant med prostataorgasm, att vissa män lyckas få den och andra inte?
Nej, ståndet var mest halvdant under hela tiden och även efter att jag kom, men kåtheten var lika stark som innan. Annars brukar jag tända av efter orgasm i takt med att ståndet försvinner, men den här gången så var det som om jag var lika kåt och "lustfylld" som innan :)
Jag har också funderat över det där med kvinnliga orgasmer, är nog svårt att avgöra vem som har det skönast eftersom det är väldigt individuellt. Men om jag går till mig själv så var den största skillnad från vanlig onani att njutningen kom genom stimulans "inifrån", som att stimulera en tjejs g-punkt. Det blev en helt annorlunda upplevelse och på något underligt sätt så kom t.ex. stönandet mer naturligt, ungefär som att staven gick in därbak och ljud ut genom munnen. Haha, om det är en förståelig liknelse? Jo, lite kvinnlig upplevelse kanske det är, men det kommer jag aldrig få veta exakt.