chbw skrev 2015-10-23 15:43:38 följande:
hej fina!
ja det blev en del ;) tio nya tyger! och lite tillbehör :D dock två små tyger som ska bli grytlappar, så de räknas inte ;) haha
Ja. Folk tänker inte långt. "sluta tänk på det" och "slappna av" är det värsta jag vet. Min mamma försökte med den "slappna av o tänk inte så mycket på det" jamen visst, tror mina ägg växer o lossar för att jag slutar tänka på det! ;) nä. O så "jag vet hur det känns det tog tid för mig att bli gravid med din lillebror, blev gravid när vi precis fått tid till utredning". blöh. Och jag anser inte riktigt att hon vet eftersom min kropp inte ens har ägglossning, så den KAN INTE producera barn utan hjälp. längtan kanske möjligen men fasen inte att det inte funkar, för det funkade för henne.... (ja bitter haha)
Åh så mysigt =) gjorde det mer förr, inte haft tid/ork på länge, men är väl kanske dags snart igen :D Åh gör det! Så himla fint ute nu =)
massor med kramar
Hej fina.
Vad roligt att du hittade massa tyger, var det bättre pris än vanligt nu när det var festival?
Ja det är det värsta med att spy ut galla om sin barnlöshet man vet aldrig vad man får för svar, de flesta sårar mer än gör nytta. Därför är det svårt att veta om man ska svara ärligt på frågan eller inte, hoppas jag inte får den frågan idag på dopet.
Jag tog några trevliga foton igår ute i naturen, igår var en sådan perfekt dag att vara ute i naturen.
Imorgon ska jag åka på loppis, det var inte igår jag besökte loppis, ska bli riktigt kul och kanske så shoppar man loss :P
Gillar du loppis?
Hoppas du får en fin helg, vad du nu än skulle hitta på? =)
På måndag är det dags för ultraljud för vår del. =)
Kramar i massor