Tess1984 skrev 2015-10-20 17:57:29 följande:
Hej fina, nu mår jag bättre igen och är nästan fri från denna hemska förkylning.
Kom för en stund sen hem från en skogspromenad med syrran och nu har jag precis lagat kycklingwook, i den hade jag kyckling, morötter, vitkål, purjolök, vitlök, champinjoner och sesamfrö, sen gjorde jag en liten woksås på tamarisoja, lime och lite agave...suveränt gott och väldigt enkelt. Tog mig knappt 15 minuter att laga denna rätt. =)
Vad roligt att du lagade köttgrytan igår och att den blev lyckad. =)
Hur är det med dig idag? Själv tänkte jag snart lägga mig på min spikkudde eller spikmatta, behöver lite avkoppling. =)
Låter ju hur trevligt som helst med syfestival, låter som rena rama himmel riket för dig hihi =)
Vi hörs snart igen, kramar i massor
hej tjejen =)
men så skönt att den nästan är över! O mysigt med promenad. Här regnar det så min "promenad" får bli till bussen på g till jobbet ;) Hoppas på bättre väder sen när jag är ledig =)
Oh, så gott!! Älskar måltider som låter avancerade men som egentligen är enkla/snabba! =) Ja, så nu har jag en toppenmatlåda o se fram emot inatt ;)
Idag är det lugnt, en aning trött men det går nog över snart, ska till jobbet om några timmar och har tänkt mig att jag ska läsa när jag är där, istället för o sitta med datorn faktiskt! Läser en riktigt bra bok nu, papertowns (den går på bio men vill läsa innan jag ser ;)) låter som en bra ide med lite avslappning =) när har du nästa akupunktur?
Ja, jag har missat om det är tre st nu senaste året, så ska bli toppenkul! :D Och fick precis reda på att mitt favoritband kommer till Sverige i sommar, biljetterna släpps på måndag så det blir en tripp till Göteborg i juni! :D
massor med kramar!