Tess1984 skrev 2015-11-03 18:07:30 följande:
Åh vad skönt att det blev som du ville fina, nu håller jag alla tummarna för er denna kuren, hur många dagar i rad äter du letrozol? kram
Tess1984 skrev 2015-11-03 18:15:10 följande:
Hej fina =)
Har ni varit på bio än? =) Sambon vill se nya star wars nästa månad och jag får snällt följa med,hihi...kanske inte riktigt min typ av film men vad gör man inte för sin karl. =)
Måendet går verkligen upp och ner, igår kände jag mig nere och idag känner jag mer hopp, var ute och sprang med syrran nu på kvällen och det kändes uppfriskande.
Nu ska jag städa upp i köket efter maten sen mysa med lite te och serie, har börjat se en serie på viaplay som heter once upon a time, den verkar lovande.=)
Sänder dig massa goa kramar, tycker så synd dig med sådan mensvärk...
Hej fina! =)
Ja det var skönt det kom nu o inte på jobbet!
Ska börja imorgon o äta 2 tabeltter om dagen i fem dagar.
Ja nu väntar vi på att filmen ska börja, om 30 miniter =) nya bond blir det. Har faktiskt aldrig sett en hel bond förut. Så det blir första gången!
Hehe okej! Den ska vi med se. Funderar på o dra ihop ett gäng o typ se alla tidigare filmer nån helg innan o sen se nya =)
O så vill jag se nya mockingjay också!
Härligt att det känns mer hoppfullt ikväll och att springturen var bra!
Låter som en bra kväll! Once upon a time är jättebra! Gillar gamla sagor o då är den perfekt!
Här blir det som sagt bio sen hemåt o ta det lugnt. Försöka städa lite och rensa kläder om värken tillåter! =)
Vad go du är! Skickar massor med kramar tillbaks!