chbw skrev 2015-10-27 23:07:20 följande:
Hej fina du!!
Skönt att du mår lite bättre! Ja okej, men den växer nog ska du se! Ska du göra vul igen eller vänta in äl nu? =)
Det är lugnt här, börjat få biverkningar av proveran verkar det som. Sov ett par timmsr efter frukost men vaknade flera gånger av mardrömmar! Tur att det bara är ett par dagar kvar. Äggstockarna värket också men det är ju inte så ovanligt :p
Okej, men lika bra dubbelkolla eftersom du har symtom! O så får du begära ut provsvaren o kanske trycka på att de kollar antikroppar också, eftersom det kan göra att värdet är "bra" då sköldkörteln bryts ner o då frisätter mer hormon än den egentligen ska. Den är så krånglig den där lilla sketna körteln! :o
Vad härligt att jag kunde hjälpa lite ! Vad go du är!! =) ja våra ungar kommer få de bästa föräldrarna de kan ha!
Åh det är ju så underbart när de blir mrr medvetna om omgivningen. Älskar bäbisleenden,o skratt! :D man smälter ju totalt!
Hahavja verkligen tur, var riktigt blåsigt, sådär isande! Ja har varit jättemysigt =) vi har en natt kvar nu, o sambon är ruggigt tråkig haha redan 21 ville han lägga sig så typ 2145 gick vi till hytten o nu har han sovit en bra stund. O en annan är pigg och uttråkad :p frukostbuffe att se fram emot imorgon iallafall, sen "landar" vi i Stockholm vid 10 =)
Åh men låter ju som en alldeles toppenide! Försöker själv spåna på julklapp, men så himla svårt! Den här kryssningen var sambons 21årspresent hehe, 1.5 år sen han fyllde det så var väl på tiden =)
Händer något kul framöver i veckan? Massor med goa kramar till dig!
Hej tjejen
Nej jag kommer inte att få något återbesök utan jag får hoppas att det snart blir ägglossning.
Tack för informationen angående sköldkörteln, hade ingen aning angående antikroppar, är det inget man normalt tar prov på när man ändå kollar sköldkörteln?
Idag har jag och syrran träffat våra barndomsvänner, det var riktigt roligt att träffa alla samtidigt, alla ungar var med också, är helt slut nu efter denna dagen, har haft ont i huvudet hela dagen och det blev värre nu efter det besöket :P
Har ni haft en bra kryssning, nu är ni säkert hemma igen? =)
Just ja julklappar, jag och syrran åker upp till Ullared snart och shoppar loss, där finns ett gigantiskt köpcentrum med billiga pryar (gkås), om du känner till det?
Riktigt roligt att shoppa loss där och det brukar svida i plånboken efter ett besök där, hehe.
Imorgon dra jag och campar med föräldrarna, ska bli härligt att få komma till skogen och mysa lite med familjen någon dag.
Vad har du för roliga planer i helgen? Kramar i massor