chbw skrev 2015-10-28 22:25:32 följande:
Hej fina! =)
Ja okej, håller tummarna!
Det var så lite. Nä hade inte det heller innan jag fick provsvaren o läste på massor. Nej man tsr bara antikroppar om man misstänker underfunktion/tsh är högt, vad jag vet. Men tycker man som patient har rätt att kräva det om man har symtom på hypotyreos. Eftersom tsh kan se normalt ut även om man är sjuk. O har jag fattat det rätt lan antikropparna inte sänkas/försvinna heller.
Oj vad härligt det låter med vänner o häng, dockninte huvudvärk. Hoppas det går övet snart =)
Ja nu är vi äntligen hemmam nedbäddad framför en film! Kryssningen var jättehärlig!
Ja men åh älskar gekås =) försöker lura dit sambon o sommar haha, när vi ändå är i Göteborg =)
Så härligt med camping! På lördag ska jag äta middag med min faster o hennes man o sen sova hos farmor, o på söndag ska jag fira min "lill"kuaina 13årsdag =) o vänta in mensen så jag kan börja dubbel letrozol-kur.. :o
Massor med kramar!
Godmorgon fina, nu har jag varit iväg nästan hela helgen.
Campingen var så himla mysig men intensiv sen har man jobbat hela helgen och varit bortbjuden på det. Ikväll efter jobb ska jag bara slappa här i soffan.
Hur är det med dig? Själv är det hyfsat, har troligtvis haft ägglossning i helgen och vi har myst till det några gånger, nu väntas en evig väntan till nästa mens, nu hoppas vi på fler plus när det går bra.
Hur går det för dig? Har du fått igång blödningen med kuren du tog?
Har du några trevliga planer i veckan? Denna veckan ska jag bara ro om mig själv, åka till Danmark, ut och äta och mysa ordentligt.....kramar i massor