chbw skrev 2015-10-21 09:15:35 följande:
Hej fina! =)
Jamen det blir ju det! Smidigt o göra många på en gång också! Ja, det blir ju det! Åh är så mysigt o gå ut o käka, vi försöker få till middag ute när vi går på bio 1-3gånger/månad =) senast åt vi på en grekisk resturang som hade såååå god mat! Sen går vi till samma resturang varje årsdag :p Vad är er favorit o äta på? =)
Härligt! Jag har försökt kolla upp akupunktur nära mig men hittar inte om det går på högkostnadsskyddet. Får söka vidare =)
Åh, svårt o förklara utan o berätta hela handlingen.. :p men ett gäng tonåringar som går sista månaden i high school varav en försvinner och en annan försöker lösa "mysteriet". Var rätt bra =) men den tog slut inatt så börjat på nästa bok, land of stories: a grimm warning =)
Iron maiden! =) hoppas verkligen jag får tag i biljetter när de släpps på måndag. Isåfall blir det sjätte gången jag ser dem live =)
Oh vad härligt det låter! Var du ledig sen elöer hade du en dag till på jobbet? =)
Massor med kramar!
Hej söta.
Nu har jag missat mycket i tråden, hehe.
Idag var jag på akupunktur igen, så skönt. Hoppas du hittar en mottagning i närheten som tillåter frikort.
Gud vad kul, jag älskar att gå på konsert, den senaste blev One Direction med lilla syster, hehe...fett kul att se alla glada tjejer.
Var är konserten någonstans? =)
Nu är jag ledig tills måndag, så skönt det ska bli..imorgon ska jag ut och hitta doppresent, ska på dop på lördag. Annars ska vi bra slappa, vad har du för planer?
Kramar i massor