• Padirac
    Digestive skrev 2019-12-07 23:53:18 följande:
    Så det tog ett tag, men nu när du börjat visa din riktiga sida så vet vi vad det handlade om hela tidenSolig
  • Digestive
    Padirac skrev 2019-12-07 23:57:03 följande:

Så det tog ett tag, men nu när du börjat visa din riktiga sida så vet vi vad det handlade om hela tiden

Det är ju skitkul och bra mycket roligare än att ha meningslösa kvasidiskurser som bara mynnar ut i SD-stämplar. :)

Som om det skulle vara jobbigt för mig och inte SD-motståndare om även jag vore en SD:are, haha...

...man kan ju bara undra hur du och gelikar tänker.
  • Padirac
    Digestive skrev 2019-12-08 00:05:45 följande:
    Det är ju skitkul och bra mycket roligare än att ha meningslösa kvasidiskurser som bara mynnar ut i SD-stämplar. :)

Som om det skulle vara jobbigt för mig och inte SD-motståndare om även jag vore en SD:are, haha...

...man kan ju bara undra hur du och gelikar tänker.
    Man får ju bidra efter förmåga och egen önskan i trådarna

Alla är ju olika och det är inget fel med det. Klipp och klistra eller debattera och argumentera har väl sin egen tid det med.
  • Digestive
    Padirac skrev 2019-12-08 00:13:27 följande:

Man får ju bidra efter förmåga och egen önskan i trådarna

Alla är ju olika och det är inget fel med det. Klipp och klistra eller debattera och argumentera har väl sin egen tid det med.

Ja, eller SD-stämpla allt som inte passar. :)

Gillar för övrigt att kritik mot regering Löfven visar min >>riktiga sida<<. Gött att du hänger med. ;)
  • FDFMGA
    Digestive skrev 2019-12-07 22:44:18 följande:
    Ok boomer. ^___^

Tack för tips men jag tar inte min aktivitet på Familjeliv så seriös längre. Finns ingen anledning till det. :)
    tja, jag tycker nog att du kommer bäst till din rätt i den senste fasen i ditt trefassystem här på FL

Den första - då du var centerpartisk, valsade runt med nationalekonomiska steg och var oerhört anti-SD gav mig rysningar av obehag. Man vill ju liksom få sina fördomar bekräftade och jag har svårt för flum och då även flummig SD-kritik.

Den andra fasen blev lite långrandig i och med att du vägde för lätt för att kunna föra en bildad diskussion med Padirac - men stundtals hade jag roligt åt dina försök, trots tråddödarsvadan.

I den senaste fasen har du ju liksom bildat ett verb av bilda, alltså att posta bilder.

Jag tror att du så småningom kan bli mycket "bildad".

Boomer är väl rätt ute numer - sedan ganla stötar försökt surfa på tidens våg genom att tillägna sig uttrycket.

Men så kan det gå, som Kurt Vonnegut brukade skriva.

Hoppas att du hittar vägen hem någon gång - och det sista menar jag seriöst.
  • Padirac
    Digestive skrev 2019-12-08 00:19:33 följande:
    Ja, eller SD-stämpla allt som inte passar. :)

Gillar för övrigt att kritik mot regering Löfven visar min >>riktiga sida<<. Gött att du hänger med. ;)
    SDstämpla de som sprider SDpropaganda stämmer i mitt fall med att SDstämpla det som inte passar - för det är just SDs nyssnazism som inte passar. 
  • Padirac
    FDFMGA skrev 2019-12-08 00:32:39 följande:
    tja, jag tycker nog att du kommer bäst till din rätt i den senste fasen i ditt trefassystem här på FL

Den första - då du var centerpartisk, valsade runt med nationalekonomiska steg och var oerhört anti-SD gav mig rysningar av obehag. Man vill ju liksom få sina fördomar bekräftade och jag har svårt för flum och då även flummig SD-kritik.

Den andra fasen blev lite långrandig i och med att du vägde för lätt för att kunna föra en bildad diskussion med Padirac - men stundtals hade jag roligt åt dina försök, trots tråddödarsvadan.

I den senaste fasen har du ju liksom bildat ett verb av bilda, alltså att posta bilder.

Boomer är väl rätt ute numer - sedan ganla stötar försökt surfa på tidens våg genom att tillägna sig uttrycket.

'Bildad' var ett passande uttryck - om det inte funkade på ena sättet så blev det alltså på andra sättet för skribenten i fråga
  • Digestive
    Padirac skrev 2019-12-08 00:41:07 följande:

SDstämpla de som sprider SDpropaganda stämmer i mitt fall med att SDstämpla det som inte passar - för det är just SDs nyssnazism som inte passar. 

Jamen du kan ju inte ens stödja påståenden om att det är >>SDpropaganda<< så vem ska bry sig menar du? :)

Haha, ja, att posta meme:s som gör satir av Stefan Löfven (S) är såklart intimt kopplat med SD och/eller nazism. Vilken generation tillhör du egentligen? :D
  • Digestive
    FDFMGA skrev 2019-12-08 00:32:39 följande:

Gäsp. Du försöker för mycket. :P Men du har iallafall beundrare som inte kräver mer...

Men visst kan jag sväva ut i flum till att vara snustorr, är tämligen dynamisk på det viset. Flummar dock inte ut i matematiken och börjar räkna på det omöjliga istället för det möjliga. :) Inom logikens ramar trivs jag trots allt bra... ;)

Ver du hur man får fram siffran 50 om siffrorna 25 och 75 också nämns i sammanhanget?
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?