Har du förtroende för regeringen?

Så det tog ett tag, men nu när du börjat visa din riktiga sida så vet vi vad det handlade om hela tiden
Man får ju bidra efter förmåga och egen önskan i trådarna
Alla är ju olika och det är inget fel med det. Klipp och klistra eller debattera och argumentera har väl sin egen tid det med.
SDstämpla de som sprider SDpropaganda stämmer i mitt fall med att SDstämpla det som inte passar - för det är just SDs nyssnazism som inte passar.
tja, jag tycker nog att du kommer bäst till din rätt i den senste fasen i ditt trefassystem här på FL
Den första - då du var centerpartisk, valsade runt med nationalekonomiska steg och var oerhört anti-SD gav mig rysningar av obehag. Man vill ju liksom få sina fördomar bekräftade och jag har svårt för flum och då även flummig SD-kritik.
Den andra fasen blev lite långrandig i och med att du vägde för lätt för att kunna föra en bildad diskussion med Padirac - men stundtals hade jag roligt åt dina försök, trots tråddödarsvadan.
I den senaste fasen har du ju liksom bildat ett verb av bilda, alltså att posta bilder.
Jag tror att du så småningom kan bli mycket "bildad".
Boomer är väl rätt ute numer - sedan ganla stötar försökt surfa på tidens våg genom att tillägna sig uttrycket.
Men så kan det gå, som Kurt Vonnegut brukade skriva.
Hoppas att du hittar vägen hem någon gång - och det sista menar jag seriöst.