• Padirac

Har du förtroende för regeringen?

Digestive skrev 2019-12-07 19:15:05 följande:
    Ja? Och jag har spridit anti Stefan Löfven (S) åsikter i form av harmlös satir, vilket du tydligen har väldigt stora problem med.

Haha, dina premisser för >>SDpropaganda<< verkar vara att en sverigedemokrat har skapat satir. :) Uh...

Enligt dig verkar >>SDpropaganda<< i förlängningen vara en sverigedemokrats åsikt - redan på nivån att man inte tycker om Stefan Löfven som statsminister, haha...

Aja, du får peka ut vilka bilder du klassar som >>SDpropaganda<< samt ge stöd för att de då skulle vara >>SDpropaganda<<.

Jag själv ser kritik i form av harmlösa satirer riktade mot Stefan Löfven... satir som kunde ha skapats av vem som helst som är kritiskt inställd till den samme.
    Kririken är inte att det är satir mot SL, kritiken är att du och och om igen sprider innehåll och propaganda från SDmedia och SDnära media.vilka sprider SDpropaganda.

Men det är alltså för svårt att förstå att detta är att vara en del av SDsvansen.
  • Digestive
    Padirac skrev 2019-12-07 19:40:36 följande:

Kririken är inte att det är satir mot SL, kritiken är att du och och om igen sprider innehåll och propaganda från SDmedia och SDnära media.vilka sprider SDpropaganda.

Men det är alltså för svårt att förstå att detta är att vara en del av SDsvansen.

Haha... vilken del av att STÖDJA DINA PÅSTÅENDEN förstår du inte?

Igen då:
    Digestive skrev 2019-12-07 19:15:05 följande:

Aja, du får peka ut vilka bilder du klassar som >>SDpropaganda<< samt ge stöd för att de då skulle vara >>SDpropaganda<<.

• Digestive
    storpappan skrev 2019-12-07 19:41:18 följande:

Ibland är riksdagen rena parodin! 

Kekekekek... XD
  • KillBill
    Kverulant67 skrev 2019-12-07 20:14:32 följande:
    I dina ögon är alla som inte helgar Mao, Stalin eller S SD...
    Samma trams i alla dina inlägg!
    Vad håller du på med? Vad är det för trams som du insinuerar? 
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Padirac
    Kverulant67 skrev 2019-12-07 20:14:32 följande:
    I dina ögon är alla som inte helgar Mao, Stalin eller S SD...
    Samma trams i alla dina inlägg!
    Det är ju faktiskt du som anser att alla som kritiserar SD är Mao eller Stalien eller S  om vi ska se på vad du faktiskt skriver.

Skrikhöger och SDsvans som beskyller alla som har en avvikande åsikt som kommunister eller möjligen såssar som du kanske anser vara kommunister också - förklara gärna vad du menar och hur du tror att det hänger ihop.

Själv anser jag att de som sprider SDsvansens propaganda är en del av SDsvansen. Varken mer eller mindre.
  • FDFMGA
    Digestive skrev 2019-12-07 20:01:10 följande:
    Kekekekek.
    Där ser man - du kan ju faktiskt skala bort snömoset och komma till kärnan i ditt budskap, bara du vill.

Snygga danssteg- men måste det vara ett avslutande k - blir det inte mer dansant med bara kekekeke?

Jag får en bild av hur det kan se ut och låta på den där kursen när det är du som för - och iofs en motbild av varför Todo nada så bestämt avvisade dig när du bjöd upp henne till offentlig dansSkrattande
  • Digestive
    FDFMGA skrev 2019-12-07 21:51:22 följande:

Där ser man - du kan ju faktiskt skala bort snömoset och komma till kärnan i ditt budskap, bara du vill.

Snygga danssteg- men måste det vara ett avslutande k - blir det inte mer dansant med bara kekekeke?

Jag får en bild av hur det kan se ut och låta på den där kursen när det är du som för - och iofs en motbild av varför Todo nada så bestämt avvisade dig när du bjöd upp henne till offentlig dans

Sök på >>kek<< så förstår varför det är ett >>k<< på slutet. :)
  • FDFMGA
    Digestive skrev 2019-12-07 22:02:08 följande:
    Sök på >>kek<< så förstår varför det är ett >>k<< på slutet. :)
    Nja, jag har fått nog av mina ungars användning av psudouttryck och föredrar att konstatera att du går från klarhet till klarhet. Kekekekek var ditt mest innhållsrika inlägg här på Fl och dessutom det kortaste.

Det är också hoppingivande att du antaget Storpappas utmaning om att posta de bästa bilderna. Där når du ännu inte upp till samma nivå som hen i och med att dina ännu får betraktas dels som obsoleta och dels som ej förstådda av dig.

Ett tips. det finns en i tråden om moderaternas förfall som visar hur Kristersson ser på löften till överlevare. Den har mycket av det dina ännu saknar, relevans, skärpa och den är så gott som dagsaktuell.

KekekekekSkrattande
  • Digestive
    FDFMGA skrev 2019-12-07 22:33:04 följande:

Nja, jag har fått nog av mina ungars användning av psudouttryck och föredrar att konstatera att du går från klarhet till klarhet. Kekekekek var ditt mest innhållsrika inlägg här på Fl och dessutom det kortaste.

Det är också hoppingivande att du antaget Storpappas utmaning om att posta de bästa bilderna. Där når du ännu inte upp till samma nivå som hen i och med att dina ännu får betraktas dels som obsoleta och dels som ej förstådda av dig.

Ett tips. det finns en i tråden om moderaternas förfall som visar hur Kristersson ser på löften till överlevare. Den har mycket av det dina ännu saknar, relevans, skärpa och den är så gott som dagsaktuell.

Kekekekek

Ok boomer. ^___^

Tack för tips men jag tar inte min aktivitet på Familjeliv så seriös längre. Finns ingen anledning till det. :)
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?