Har du förtroende för regeringen?
Ja, jag kommer ihåg att JÅ sa att det behövs en stark auktoritär ledare i Sverige. Han ligger väl där i sin punkterade uppblålsbara flamingo och drömmer om polen, ungern och putin
'Guilt by association' efter att du själv sagt att du sprider SDpropganda medvetet
haha
Förklara hur du inte är skyldig till att sprida SDpropanda medvetet - om du har några bra argument för detta är jag uppriktigt intresserad.
Så har du något att tillföra som visar på att min argumentation är vrickad, infantil och på hur det är skräp?
SDsvansen fortsätter att sprida sin propaganda
Bilden kommer inte från AB ursprungligen - men det har du ju inte kollat upp - utan du sprider i vanlig ordning naivt allt du hittar utan källkritik och konsekvenstänkande.Du fpr nog kolla upp vad du hulkar upp innan du skriver ned det -- Gulit by association är inte ett infantilt argumentationsfel.. men du är snabb i repliken alla fall
http://www.lysator.liu.se/~mosh/arne/arne01.gif
Vill du ha en förklaring på vilken sorts argumentationsfel guit by association är så hjälper jag dig mer än gärna.
Men frågan är väl om du är skyldig till att sprida SDpropaganda eller inte - du har själv medgett att du gör det medvetet oh du ser inte att detgör dig skyldig till att sprida SDpropaganda. Så guilt by association är inte det det handlar om - det handlar snarare om en fråga som om det tex går att dra antisemistika skämt utan att göra sig skyldig till antisemitism osv..
Jag jämförde spridandet av åsikter från ett håll med spridandet av åsikter från ett håll.
Det jag pekar på är att du om och om igen medvetet sprider Sdpropaganda - om det är satir riktad mot SL eller S eller FR eller någon annan eller något annat är en sak i sig, men inte det jag kritiserar i dina inlägg.
Du vet mycket väl att kritiken är baserad på att det är just SDs propaganda du sprider - ett parti som är illiberala, knappt klarar det parlamentariska arbetet i riksdagen och kontinuerligt sprider historieförfalskningar, enligt sig själva sysslar med brunt propagandaspråk osv.
Om du vill försvara dina inlägg med SDpropaganda vilka jag kritiserar så får du göra som du försöker göra nu, visa på vilken relevans dina inlägg har när jag kritiserar dem.
Men så länge du okritiskt sprider SDpropaganda utan ett kritisk förhållningssätt till källan kommer jag att påepka att du går SDsvansens ärenden och är SDpropagandans nyttiga idiot.