• Digestive

Har du förtroende för regeringen?

Padirac skrev 2019-12-07 14:53:16 följande:

Det beror på vilket material du sprider, men det är tydligen för svårt att förstå att du gör dig till budbärare, nyttig idiot och försvarare av de som skapar och sprider SDs propaganda och hat.

Tydligen för svårt att förstå för dig...

Hahahaha...

Så berätta då om hatet i bilderna som jag har spridit. :)
    Skriver i E-Prime.
  • storpappan

Nu befäster SD sin ställning som största parti i senaste mätningen från Aftonbladt/Demoskops mätning

• Digestive
    Padirac skrev 2019-12-07 14:51:16 följande:

Du sprider det material som SDs propagandamakare skapar. Och du gör det med stolthet och du menar att du inte deltar i deras spridande av deras hat.

Det är i min mening märkligt att du inte kan se eller erkänna din delaktighet i detta.

Det är enligt min mening djupt intellektuellt ohederligt att du frånsäger dig din delaktighet i detta.

Det är enligt min mening uppenbart att du är del av SDsvansen eller det som kallas en nyttig idiot - du ger sken av bägge delarna. 

Hahaha... vilken häxjakt du för. Hysteri på hysteri!

Man ska alltså passa sig för att finna bilder roliga om en sverigedemokrat har skapat dem? :)

Innehållet (i bilderna) = skit samma, tydligen fullständigt irrelevant. Med en sådan inställning kan jag dock förstå om du ger Stefan Löfven (S) ditt förtroende. ;)

Aja, råkar en sverigedemokrat ha skapat någon av dessa två bilder som jag har postat här så all cred till denna. ^___^
    Skriver i E-Prime.
  • Rosebud

Förtroendet för dessa satans dödgrävare är såklart noll. Vi lever i ett glest befolkat land med långa avstånd och minst halva vår livstid tillbringas i kyla och mörker. Lik förbannat har vi numera energipriser där 2/3 är skatt och moms

för att få till skattebaser åt dem som av olika skäl inte kan, vill eller orkar. Minst några måste lämna skutan, säg mig vilka?

• Padirac
    Digestive skrev 2019-12-07 15:19:17 följande:
    Hahaha... vilken häxjakt du för. Hysteri på hysteri!

Man ska alltså passa sig för att finna bilder roliga om en sverigedemokrat har skapat dem? :)

Innehållet (i bilderna) = skit samma, tydligen fullständigt irrelevant. Med en sådan inställning kan jag dock förstå om du ger Stefan Löfven (S) ditt förtroende. ;)

Aja, råkar en sverigedemokrat ha skapat någon av dessa två bilder som jag har postat här så all cred till denna. ^___^
    Ja, du visar tydligt med detta inlägg att du såväl är politiskt naiv och sprider propaganda och att du är en del av SDsvansen.

Vilket jag frågat om och påpekat flertalet gånger - och tydligen med rätta.
  • Digestive
    Padirac skrev 2019-12-07 15:41:10 följande:

Ja, du visar tydligt med detta inlägg att du såväl är politiskt naiv och sprider propaganda och att du är en del av SDsvansen.

Vilket jag frågat om och påpekat flertalet gånger - och tydligen med rätta.

Där är så att klockorna stannar när man läser trams som att harmlös satir riktad mot Stefan Löfven (S) med omnejd skulle innebära spridningen av hat mot allt ifrån invandrare till vänsterliberaler.

Du menar att du har jobbat med analytiska arbetsuppgifter men är uppenbarligen helt oförmögen till att ens klassificera innehållet i en bild. Det är så jag skäms å dina vägnar...

Du verkar helt övertygad om att en bild sprider hat mot invandrare hela vägen bort till vänsterliberaler - bara för att en sverigedemokrat har skapat den! Hur är det ens möjligt att bli så fartblind i häxjakten?

Jag är inte ett dugg intresserad eller det minsta påverkad av dina infantila SD-stämplar. Det ligger en nivå av analys bakom dem som är direkt fördummande och taktiken i sig hör hemma i DDR.

Är du ens medveten om hur vrickade dina resonemang är?
  • Padirac
    Digestive skrev 2019-12-07 16:23:09 följande:
    Där är så att klockorna stannar när man läser trams som att harmlös satir riktad mot Stefan Löfven (S) med omnejd skulle innebära spridningen av hat mot allt ifrån invandrare till vänsterliberaler.

Du menar att du har jobbat med analytiska arbetsuppgifter men är uppenbarligen helt oförmögen till att ens klassificera innehållet i en bild. Det är så jag skäms å dina vägnar...

Du verkar helt övertygad om att en bild sprider hat mot invandrare hela vägen bort till vänsterliberaler - bara för att en sverigedemokrat har skapat den! Hur är det ens möjligt att bli så fartblind i häxjakten?

Jag är inte ett dugg intresserad eller det minsta påverkad av dina infantila SD-stämplar. Det ligger en nivå av analys bakom dem som är direkt fördummande och taktiken i sig hör hemma i DDR.

Är du ens medveten om hur vrickade dina resonemang är?
    Du förstår tydligen inte min poäng trots att jag upprepat de otaliga gånger. 

Det konstanta spridandet av material från SDs propagandakanaler och SDnära kanaler utan att förstå, redogöra för eller ens begripa det stöd detta ger källorna är osedvanligt naivt och samtidigt fullt medvetet, det gör att di deltar i SDsvansen.

Som svar på kritik av detta agerande så kommer nedvärderande kommentarer som att du skäms å mina vägnar, att argument är infantila, fördummande och hör hemma i DDR - Just detta DDRsmetande är någonting som alt right tydligen ägnar sig åt. Så det går hand i hand med vurmandet för SDmedias propaganada.

Det finns en tydlig skillnad här.

Jag säger att du håller på med att sprida SDpropaganda - vilket du medger är källan till dina inlägg. Jag brunsmetar dig därför med rätta som jag ser det.

Sen DDRsmetar du mig för att jag kritiserar dig - var kopplingen till DDR finns har du inte lyckats redogöra för utan det är någonting du tagit ur luften - 'den bruna luften' skulle jag tro med tanke på hur DDRsmetande används nuförtiden.

Istället för att argumentera för att dina poster av SDpropaganda inte är SDpropaganda av vilket skäl du nu vill eller kan tänka dig anföra så drar du ner dig själv till en nivå där du istället gör personliga påhopp som du inte ens klarar av att ge argument eller belägg för.

Var det infantila ligger kan vem som helst se genom att läsa inläggen i fråga.Solig
  • Digestive
    Padirac skrev 2019-12-07 16:38:06 följande:

Du förstår tydligen inte min poäng trots att jag upprepat de otaliga gånger. 

Det konstanta spridandet av material från SDs propagandakanaler och SDnära kanaler utan att förstå, redogöra för eller ens begripa det stöd detta ger källorna är osedvanligt naivt och samtidigt fullt medvetet, det gör att di deltar i SDsvansen.

Som svar på kritik av detta agerande så kommer nedvärderande kommentarer som att du skäms å mina vägnar, att argument är infantila, fördummande och hör hemma i DDR - Just detta DDRsmetande är någonting som alt right tydligen ägnar sig åt. Så det går hand i hand med vurmandet för SDmedias propaganada.

Det finns en tydlig skillnad här.

Jag säger att du håller på med att sprida SDpropaganda - vilket du medger är källan till dina inlägg. Jag brunsmetar dig därför med rätta som jag ser det.

Sen DDRsmetar du mig för att jag kritiserar dig - var kopplingen till DDR finns har du inte lyckats redogöra för utan det är någonting du tagit ur luften - 'den bruna luften' skulle jag tro med tanke på hur DDRsmetande används nuförtiden.

Istället för att argumentera för att dina poster av SDpropaganda inte är SDpropaganda av vilket skäl du nu vill eller kan tänka dig anföra så drar du ner dig själv till en nivå där du istället gör personliga påhopp som du inte ens klarar av att ge argument eller belägg för.

Var det infantila ligger kan vem som helst se genom att läsa inläggen i fråga.

Jag hoppar på dina vrickade resonemang men eftersom du inte kan skilja dem från din person så är det nog bäst att undvika dig helt och hållet.

Du har ändå ingenting annat än argumentationsfelet >>Guilt by Association<< att komma med och det finns ingen som helst anledning - för varken mig eller någon annan - att bemöta sådant skräp.

Lycka till med häxjakten! :)
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?