Har du förtroende för regeringen?

För många procent får man om man räknar som FDFMGA gjorde senast. :)
Jag bryr mig inte om källan till skämt - det påverkar inte skämtet på något vis.
Men visst kan du hantera saken som om SD skulle äga de intellektuella rättigheterna för skämtet i inlägg #14053. Det visar också upp nivå precis som >>Guilt by Association<< taktiker.
Jag tar Whamageddon mer seriöst än dina SD-stämplar.
Digestive är en kexliknande produkt som kommer i små runda och gyllenBRUNA kakor.
Digestive är en kexliknande produkt som kommer i små runda och gyllenBRUNA kakor.
Nja, jag försökte väl beskriva hur Kverulant hade missförstått det där med procenträkning - eller snarare blandat äppelmos med bananpuré och därmed i praktiken påstått att minst 125 procent av befolkningen antingen gillar eller också ogillar SD.
Jag förklarade nog också för hen att hen inte skulle bekymra sig om varför jag skrev minst - att hen skulle betrakta det som överkurs.
I ditt fall tror jag att du mer ska fokusera på kronologi och semantik och låta matematiken bero till du kommit lite längre än till att praktisera torrsim i en syltburk.
Lycka till!
Och förresten - om du händelsevis tvivlar på mig så ta gärna Kverulants exempel och skapa en matematikfrågetråd - det verkar finnas en hel del folk som är duktiga på såväl matte som pedagogik här på FL. Det är inte fullständigt orimligt att tänka sig att någon av dessa kan kunna nå fram till dig.
Men glöm inte fokus: Kronologi och semantik
Just precis, du har en naiv inställning till SDs propaganda.
Vilket du nu har bekräftat. Du sprider SDsvansens hat och propaganda utan eftertanke och gör det med en viss stolthet ser det ut som.
Hm, senaste nytt från Danskursnytt.
Lycka till medd valsstegen och glöm inte hur du ska räkna stegen för att inte dratta omkull.
Hoppas du får en fin lördag, Digestive