• Digestive

Har du förtroende för regeringen?

I en mening då:

Du har 75% som inte gillar SD och bland dessa 75% finns det folk som gillar respektive inte gillar S.

Vem vill påstå något annat?

• Digestive

I en bättre mening då:

Du har X procent som inte gillar SD och bland dessa X procent finns det folk som gillar respektive inte gillar S.

• Padirac
    Digestive skrev 2019-12-14 18:41:15 följande:
    I en mening då:

Du har 75% som inte gillar SD och bland dessa 75% finns det folk som gillar respektive inte gillar S.

Jag tror det finns många bland M och KD som inte hör till de som ogillar SD  - och det antagandet får hela sifferleken du försvarat sida upp och sida ned att ställas i annan dager oavsett skribenten som drog fram siffrorna hade för avsikt att kommunicera.
  • Digestive
    Padirac skrev 2019-12-14 18:59:23 följande:

Jag tror det finns många bland M och KD som inte hör till de som ogillar SD  - och det antagandet får hela sifferleken du försvarat sida upp och sida ned att ställas i annan dager oavsett skribenten som drog fram siffrorna hade för avsikt att kommunicera.

Va?! :D
  • Padirac
    Digestive skrev 2019-12-14 19:37:39 följande:
    Hmm.. både matematik, mängdlära och skrift Solig
  • Digestive
    Padirac skrev 2019-12-14 19:51:16 följande:

Hmm.. både matematik, mängdlära och skrift 

Jag vet inte i vilken dager utövandet av matematik hamnar i. Förklara dig. :)

Har i och för sig redan följdfrågor:

1) Vad ska man räkna på för att hamna i god 2) respektive dålig dager?
  • Padirac
    Digestive skrev 2019-12-14 19:58:01 följande:
    Jag vet inte i vilken dager utövandet av matematik hamnar i. Förklara dig. :)

Har i och för sig redan följdfrågor:

1) Vad ska man räkna på för att hamna i god 2) respektive dålig dager?
    Man?

• Digestive
    Padirac skrev 2019-12-14 20:29:50 följande:

Man?

Jag visste inte att det fanns särskilda regler om dessa saker som anbelangar just mig.

Nu blev jag allt mer frågvis:

1) Vad ska jag räkna på för att hamna i god respektive 2) dålig dager samt 3) vad gäller för övriga?
  • Padirac
    Digestive skrev 2019-12-14 20:43:38 följande:
    Jag visste inte att det fanns särskilda regler om dessa saker som anbelangar just mig.

Nu blev jag allt mer frågvis:

1) Vad ska jag räkna på för att hamna i god respektive 2) dålig dager samt 3) vad gäller för övriga?
    Du?

• Digestive
    Padirac skrev 2019-12-14 21:17:51 följande:

Du?

Då provar vi från början:
    Digestive skrev 2019-12-14 19:37:39 följande:

Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?