Har du förtroende för regeringen?
Att låta lagen gälla för henne var exakt det som hon gjorde - det är nämligen vad man gör när man accepterar dom och straff - hon ansåg sig dock vara oskyldig.
Det är inga dålig krumbukter som du försöker få till.
Det berättar h*n med andra ord , men den klassiska precisera dig annars är allt fel.
Och med detta berättar hon att lika inför lagen inte ska gälla h*n.
"– Jag har skrivit på ett strafföreläggande och erkänner ett brott som jag i själ och hjärta anser mig oskyldig till, säger...."
Om krumbukter är fakta att h*n ville ha skärpta straff på internetförtal, men sen säger "....som jag i själ och hjärta anser mig oskyldig till....", det är inte att accpera brottet mer än tekniskt och hennes påskrift, vilket gör det rätt bisarrt.
Det gör ditt svar intressant och många frågor skapas där, som du inte kommer svara på en enda utan prata om annat.
Det är ett omdömeslöst att säga detta, men det ska vi låtsas om inte existerar, lätt udda att underminera ett förtalsbrott och rättssystemet att jag är feldömd som h*n själv ville ha hårdare straff för, men inte mig och detta fast än erkännande.
Jag kan återkomma om mer uppgifter dyker upp.
Missförtroendet för Morgan Johansson, vad annars? Det är möjligt att det blir fler misstroendeförklaringar men jag ser inte riktigt problemet med det - det är ett av riksdagens demokratiska verktyg.
Men det betyder nu då vid ny regering, så ska m,an göra misstroendeomröstning om det inte minskar, annars är det EXTREMT svårt fromleri.
Va?
Missförtroendet handlar snarare om att Morgan Johansson inte gör ett tillräckligt bra jobb. Oppositionen har gott om politik inom Morgan Johanssons nuvarande område, har du missat det så är du inte riktigt vaken.
Vi vet redan att nästa regering oavsett om det är höger eller vänster och att dessa kommer få en ökad gängvåld.
Detta vet du själv genom all narkotikapolitik du har diskuterat innan, eller är det avbön nu som gäller?
Och de har väntat i 8år och väljer att hindra arbetet med NATO arbetet, men jag ror detta handlar mer om att stoppa de politiska omröstningar som kommer ske med pensioner, bränslebidrag.
Och det som är anmärkningsvärt, inte ett enda sakpolitiskt förslag i detalj diskuteras.
Ja, förutom att kasta ut alla invandrare.