Har du förtroende för regeringen?
Du har uppenbarligen en helt egen definition på fascism och nazism.
helt meningslöst att föra en diskussion med en sådan.
Enklare att få katterna att dammsuga.
Det är bara att klappa på axeln och gå vidare.
Du har uppenbarligen en helt egen definition på fascism och nazism.
helt meningslöst att föra en diskussion med en sådan.
Enklare att få katterna att dammsuga.
Och kommentarer på den brunblå alliansens agerande..
Inte anses sig själv som lika inför lagen, det är en definition av fascism.
Och nej, det var inte Mussolini eller Franco fascism jag pratade om, för det var BARA rebekka som drog åt detta hållet och sen tog du än mer och kom ännu längre ifrån vad jag säger, så man blir frågande varför du lägger orden i munnen på mig.
För om det hade varit det som jag pratade om, så hade det inte tagits i så om fascism, för det var ju det svartvita som gör det fel efter rebecca skriver detta, läser du inget alls?
Och sen den långa råda tråden på detta, som också ska låtsas bort komiskt nog.
Och kommentarer på den brunblå alliansens agerande..
Vad är det för alternativ som är sämre enligt Busch?
Vad skulle ske dessa 3 månader?
Vad kan vara sämre än en skadeskjuten regering i ett säkerhetspolitiskt svårt läge, och på något som de haft 8 år på sig att komma med detaljerad sakpolitiska lösningar.
Ändå har dom bara den gamla trötta att slänga ut invandrare, som inte kommer ändra mycket pga de slåss för tiotals miljarder i svarta pengar.
Och komiken startar sen om de regerar efter detta valet, och när våldet fortsätter öka för man har extrema problem att göra detaljerad sakpolitik.
Då kommer vi få höra att det är bra helt plötsligt., för denna typen av politik berättar alltid de aldrig någonsin har fel.
Inte anses sig själv som lika inför lagen, det är en definition av fascism.
Och nej, det var inte Mussolini eller Franco fascism jag pratade om, för det var BARA rebekka som drog åt detta hållet och sen tog du än mer och kom ännu längre ifrån vad jag säger, så man blir frågande varför du lägger orden i munnen på mig.
För om det hade varit det som jag pratade om, så hade det inte tagits i så om fascism, för det var ju det svartvita som gör det fel efter rebecca skriver detta, läser du inget alls?
Och sen den långa råda tråden på detta, som också ska låtsas bort komiskt nog.
Du får gärna köra svartvitt fascism om du vill, dock pratar du inget om jag pratar då.
Så vad är poängen med det?
Att ni skäms det är såpas tydligt med inte lika inför lagen?
Och komiskt nog i en fråga som det skulle tydligen driva hårdare straff, men det visade sig inte gälla den som sade det.
Faktum kvarstår dock, inte lika inför lagen, det är en av många definitioner av fascism.
Och detta ska vi låtsas om inte existerar, varför?
Och sen har vi den långa röda tråden av liknande, men det har jag märkt du vill låtsas bort en i taget och sen tro det inte finns någon röd tråd.
Men det är bara ett önsketänkade av dig.