Har du förtroende för regeringen?
Ur mitt perspektiv är det snarare tvärtom - jag tycker nog att SR och SVT ger mer utrymme till ett högerpopulistiskt parti som KD än ett vänsterpopulistiskt som V.
Nu hakar DN på granskningen. Det gäller att se upp. Detta förekommer överallt på webben.
https://www.dn.se/nyheter/politik/sa-tog-hogerpopulistiska-sidor-over-valrorelsen-pa-facebook-med-hjalp-av-sd/
Nu hakar DN på granskningen. Det gäller att se upp. Detta förekommer överallt på webben.
www.dn.se/nyheter/politik/sa-tog-hogerpopulistiska-sidor-over-valrorelsen-pa-facebook-med-hjalp-av-sd/
SÄPO har varnat för detta och då man sett detta i sina underrättelser och när man följer detta hot av desinformation till fördel för makt.
Välkommen tillbaka, satt faktiskt och fundera på vart du var häromdagen.
Men kanske du bara varit i andra trådar än mig.
Jag upphör inte att förvånas över din fixering vid att jag en gång skrev att jag skämdes över Sveriges eftergivenhet mot nazisterna under andra världskriget, under ett samtal med en judisk politisk flykting från Ungern. Personen som flytt från Ungern hyllade knappast Ungerns roll under WWII, och inte jag heller. Förstår fortfarande inte varför du drar upp detta OT ämne gång på gång och hur det är kopplat till desinformation. Outgrundligt hur du tolkar det jag skrev.
Men det är kanske lättare än att skriva något om antalet högerextremister i S.
Jag upphör inte att förvånas över din fixering vid att jag en gång skrev att jag skämdes över Sveriges eftergivenhet mot nazisterna under andra världskriget, under ett samtal med en judisk politisk flykting från Ungern. Personen som flytt från Ungern hyllade knappast Ungerns roll under WWII, och inte jag heller. Förstår fortfarande inte varför du drar upp detta OT ämne gång på gång och hur det är kopplat till desinformation. Outgrundligt hur du tolkar det jag skrev.
Men det är kanske lättare än att skriva något om antalet högerextremister i S.