Har du förtroende för regeringen?
http://www.ecoprofile.se/thread-2210-Att-flyga-eller-inte-flyga-%96-det-ar-fragan.html
Flyget står för 2-5% av utsläppen av co2, lite olika svar från olika forskare.
Ifall något parti verkligen tar tag i sjukvårdskrisen. Inför fygskatt, Tar bort nötkött från skolmenyn, lägger fram en lösning på boendesituationen, tar fram åtgärder för att stoppa utanförskapet, höjer skatten för den rikaste 5% så får de min röst.
Men men, i dagens läge så finns det bara pest eller kolera att välja mellan så jag väljer att rösta på det ända partiet som står för något vettigt. Piratpartiet.
Ifall något parti verkligen tar tag i sjukvårdskrisen. Inför fygskatt, Tar bort nötkött från skolmenyn, lägger fram en lösning på boendesituationen, tar fram åtgärder för att stoppa utanförskapet, höjer skatten för den rikaste 5% så får de min röst.
Men men, i dagens läge så finns det bara pest eller kolera att välja mellan så jag väljer att rösta på det ända partiet som står för något vettigt. Piratpartiet.
Mer total inkompetens.. är det nån som vill betala mer skatt kanske?, visst funkar hanteringen av våra pengar bra under den rlödgröna röran??? ursäkta den sanslösa ironin..
https://www.svd.se/f-kassans-facit-nara-4-miljarder-till-fuskbolag
Om Rheinfeldt gör oväntad comeback som moderatledare och statsministerkandidat, kommer jag att rösta på honom och hans parti, precis som i de närmast tidigare valen. Tänk vilken grej, om Rheinfeldt satsar på comeback. En hel del moderat övertalning torde krävas.
Eljest kommer jag att lägga min röst på Löfvén och sossarna, Tycker faktiskt allt bättre om "Svetsarn", som utvecklats åtskilligt i ämbetet.
Ideologier struntar jag i för närvarande. Här handlar det om realpolitik.
Mer total inkompetens.. är det nån som vill betala mer skatt kanske?, visst funkar hanteringen av våra pengar bra under den rlödgröna röran??? ursäkta den sanslösa ironin..
www.svd.se/f-kassans-facit-nara-4-miljarder-till-fuskbolag