• FDFMGA

Har du förtroende för regeringen?

HelaGotland skrev 2018-03-26 16:31:55 följande:
    Hoppas också Annie Lööf får kicken så kan hon fortsätta slicka Soros ni vet var så mycket hon vill.
    Soros tycks ha rätt bakgrund för att fungera som ett särskilt hatobjekt bland delar av skrikhögern.

Läste just det här i DN:

Senast under söndagen publicerade konspirationssajten Yournewswire en spridd artikel som hävdade att den ungersk-amerikanska miljardären George Soros betalat människor för att medverka i March of our lives. 

https://www.dn.se/nyheter/varlden/falsk-bild-pa-18-aring-som-overlevde-skolmassaker-sprids-i-usa/
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • BaronenOst
    Abegayle70 skrev 2018-03-26 10:19:36 följande:
    Det är nästan så att jag också blir sugen på att festa, jag som knappt gör det annars, men en skumpa får det bli om de åker ur.
    Jag har också en flaska mousserande vin som kommer åka fram om de åker ur :)
  • Harry H
    Padirac skrev 2018-03-25 22:54:46 följande:
    På vilka grunder menar du att denna statistik saknar relevans?
    Den är frikopplad från ämnet. Lika intressant som antalet kolatomer på valfri måne till Jupiter.
  • Bobby Clarke
    BaronenOst skrev 2018-03-26 19:43:04 följande:

Jag har också en flaska mousserande vin som kommer åka fram om de åker ur :)

Samma här, en Cava ligger redan på kylning.
  • KillBill
    Bobby Clarke skrev 2018-03-26 23:33:14 följande:

Vilket party det kan bli den 9 september. Halva befolkningen planerar för skåla över att KD ramlar ur riksdagen och den andra hälften för att MP ska göra samma sak.  

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill

Vilket party det kan bli den 9 september. Halva befolkningen planerar för skåla över att KD ramlar ur riksdagen och den andra hälften för att MP ska göra samma sak.  

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Gabbe75
    KillBill skrev 2018-03-26 23:55:19 följande:

Själv hoppas jag på dubbelskål. Kan bli jackpot! Åker dessutom liberalerna ur riksdagen kommer jublet knappt att finna några gränser!
  • HelaGotland

Cava + Avicii på stereon.
  • nattuw
    Harry H skrev 2018-03-25 21:43:09 följande:
    Hoppsan. Får man flika in att alla människor är likamycket värda?
    Jo men du får betänka att för att räknas som människa så måste man först ha rätt åsikter och sedan även leva ett icke klandervärt liv.
  • nattuw
    Padirac skrev 2018-03-25 23:55:59 följande:
    Vilka värderingar saknar du i mainstream media?
    Jag skulle gärna sett att till exempel nyliberalismen fick lite mer utrymme. Inte för att jag är någon varm anhängare av nyliberalismen utan för att motsättningar tvingar människor att reflektera över sina egna förutfattade meningar och därmed växa som människor. Givet då att de har ett intresse av att först sin omvärld och inte bara vill få sina förutfattade meningar bekräftade.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?