• Drömmenimittliv

IVF Örebro 2015

Startar en ny tråd för oss som redan är inne elr ska påbörja ivf karusellen i Örebro län.

Vi har precis förbrukat vårt
    1Ivf försök som resulterade i ett ET och FET som jag nu ruvar på, är på rd8 idag tror???? har td 30/3. Hoppas att det har tagit sig, har inga speciella symptom???? hoppas fler hittar hit???? vi är 25 och 26år.

• Svar på tråden IVF Örebro 2015
  • Söndag

Nä inte är de lät!! Och sen efter testadag ska man stå ut till vul och efter det till vecka 12! Inte lätt de här :)

Amandalinnea skrev 2015-06-14 20:42:29 följande:

Tack snälla Zamira och Söndag!

Hur sjutton ska man kunna slappna av tills testdag?? Haha. Jag försöker att inte tänka så mycket på det men det går inte så bra. Jag känner efter om jag har symtom, vilket jag egentligen inte heller vill för jag vill inte ha falska förhoppningar. Blä för denna väntan!!!

• FrunIHuset

Åh kl 11 är det dags!!! Då får vi se lilla myran :)

Men Jisses så Nervös jag är...

Har vaknat cirka 150 gånger inatt och mått illa, ett bra tecken men ett jobbigt tecken!

Ligger nu i sängen och vill knappt röra mig för det känns som jag ska kräkas.

Äter ni något nu som är så där extra gott? Jag äter jordgubbar (antingen kräm eller vanliga) och iskall mjölk *Mums*

Mamma till L 2013 och bebis 2016
  • Zamira
    FrunIHuset skrev 2015-06-15 07:05:50 följande:

Åh kl 11 är det dags!!! Då får vi se lilla myran :)

Men Jisses så Nervös jag är...

Har vaknat cirka 150 gånger inatt och mått illa, ett bra tecken men ett jobbigt tecken!

Ligger nu i sängen och vill knappt röra mig för det känns som jag ska kräkas.

Äter ni något nu som är så där extra gott? Jag äter jordgubbar (antingen kräm eller vanliga) och iskall mjölk *Mums*

Åh vad roligt!!

Det kommer att gå bra =)

Jag var iväg på blodprov nummer 3 på 6 dagar nu imorse, får domen imorgon av en okänd läkare, då fert på CSK gick på semester i torsdags, så då får jag reda på vad det är som händer i min kropp =)

• FrunIHuset

VUL på kliniken idag! Visade en liten böna på 18 mm och 8+2 räknade vi till :) BF flyttad till 22/1 istället för 18/1 som min BM trodde.

Hjärtat slog fint och 3 bilder fick vi med hem :)

• Zamira
    FrunIHuset skrev 2015-06-15 13:41:56 följande:

VUL på kliniken idag! Visade en liten böna på 18 mm och 8+2 räknade vi till :) BF flyttad till 22/1 istället för 18/1 som min BM trodde.

Åh vad härligt!! :D 
  • Söndag
    FrunIHuset skrev 2015-06-15 13:41:56 följande:

Å va mysigt!! Grattis :D

Har ju vårt idag, väldigt väldigt nervös känner mig ju knappt gravid!
  • Zamira

Som väntat så hade min hcg-halt sjunkit, var 26 nu, 59 i torsdags, så ingen februaribebis här dessvärre! Men det känns ganska okej ändå, hade ställt in mig på nytt försök i augusti, och det känns bra att det åtminstone sjunker, då borde det betyda att det är ett helt vanligt missfall och inget utomkveds =) Och jag är glad över att ha kunnat få ett plus åtminstone! 

Enda som känns tråkigt är att CSK har stängt tom 17/8, så får ju inte komma på möte förrän då, sen blir det säkerligen spray och långa protokollet igen, och den höll jag på med i 40 dagar innan det blev sprutor, så nu blir det att gå och räkna dagar..

• Jessica H

Hej :)

En fråga till er som skriver i denna tråd..är ni från örebro? Vi ska få bebis i oktober -15 och letar på trådar med folk som bor i örebro trakten med omnejd :)

• FrunIHuset
    Jessica H skrev 2015-06-17 22:08:48 följande:

En fråga till er som skriver i denna tråd..är ni från örebro? Vi ska få bebis i oktober -15 och letar på trådar med folk som bor i örebro trakten med omnejd :)

Jag är från Värmland och har 18 mil enkel resa till örebro
  • Söndag
    Jessica H skrev 2015-06-17 22:08:48 följande:

Jag bor fem mil från Örebro :)
Svar på tråden IVF Örebro 2015