• Anonym (Tjockis)

Tjocka/mulliga tjejer

Är det oftast i våra tjejhuvuden vi nervärderar oss så mycket? Finns det killar som vill ligga med tjejer med fladder här och dör, bristningar och celluliter?

Snygg för övrig och rolig men noll självförtroende för media/världen har skapat den perfekta Barbie kvinnan att ströva efter. Och är man lite överviktig så blir plötsligt oxå kläderna fula.,

Finns ni män som gillar oss BBW?

• Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer
  • Coool

Jag skulle också vilja se några snygg BBW-tjejer. Kik:a gärna till Isseboy1992

• LaLola

Såklart finns det såna män.

Att jag sen har svårt att förstå hur nån kan gilla min kropp är ju en helt annan sak....

• Anonym (alla)

Alla som är hälsosamma i vikten är härliga. Var med en tjej på 65 kilo till sina 162cm innan. Jättefin. Är med en tjej på 52kg nu till sina 167cm. Jättefin!

• LaLola
    Anonym (alla) skrev 2015-04-07 23:25:02 följande:

Alla som är hälsosamma i vikten är härliga. Var med en tjej på 65 kilo till sina 162cm innan. Jättefin. Är med en tjej på 52kg nu till sina 167cm. Jättefin!

Vad har det med BBW-tjejer att göra?
  • Anonym (alla)
    LaLola skrev 2015-04-07 23:29:48 följande:
    Vad har det med BBW-tjejer att göra?
    BBW vet jag inte vad det är. NEJ jag tänker inte googla. Men jag menar att min tidigare var åt det större hållet men superfin i kroppen ändå.
  • LaLola
    Anonym (alla) skrev 2015-04-07 23:32:29 följande:
    BBW vet jag inte vad det är. NEJ jag tänker inte googla. Men jag menar att min tidigare var åt det större hållet men superfin i kroppen ändå.
    Men du läste ju rubriken o borde ha hajat vad tråden handlar om.....
  • Anonym (alla)
    LaLola skrev 2015-04-07 23:35:24 följande:
    Men du läste ju rubriken o borde ha hajat vad tråden handlar om.....
    Ja? och mitt ex var stor men jag ville ha henne ändå..Vad är det du inte fattar?
  • LaLola
    Anonym (alla) skrev 2015-04-07 23:36:49 följande:
    Ja? och mitt ex var stor men jag ville ha henne ändå..Vad är det du inte fattar?
    Stor? Hennes BMI visade normalvikt för hennes längd....
Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer