pink lily skrev 2016-06-11 09:48:18 följande:
Planerat snitt om lite drygt en månad. Inte kunnat dra ner något på immunbehandlingen, känner att kroppen börjar bli lite "medicintrött". Bara att bita ihop, snart där ... Dock försöker vi glesa ut IL-droppen till 200 ml c var 14:e dag, men mer Går inte. Lillan har fixerat huvudet nere i bäckenet och det verkar hjälpa lite mot foglossningen.
Oj vad tiden går, är dina flickor redan så stora :) Längtar så till att få träffa vår dotter. Känns fortf overkligt ibland att vi ska bli tre, fastän hon påminner oss med sparkar då och då.
Frazze, jag har inte fått bristningar på magen, än ... Men, däremot en del undertill på brösten, konstigt ställe! Äter en massa fiskolja, och min hud har blivit så mkt smidigare och fin i o m det. Tydligen bra för hormonerna också.
Grattis rosen 76! Så härligt med bebis i famnen :)
Ja jag kan inte klaga på mina hormoner under graviditeten! Allt som var fel innan verkar ha rättat sig till liksom. Vad min man tycker om humöret är en annan femma

Tar oxå omega 3 vet inte om jag tar tillräckligt dock, men det lär vi väl se. Jag bryr mig inte så länge denna lilla korv kommer till oss hel och frisk så att jag får pussa och krama! Åh stackars bebisfötter som lär ligga risigt till! Pussa bebisfötter är väl det bästa ändå?
Tänk 4 veckor kvar för dig? Hur snabbt kommer inte det att gå? Vi som just sa att vi har ca 12 v kvar och tyckte det var lite.
Vad har ni alla för tankar om barnvagn och så? Vi kollar Emmaljunga med det största(högsta) chassit. Vi har inte så mycket annat val då min man är så lång och inga andra chassin går att höja handtagena så högt. Han gillar Super viking och jag edgen. Busen fick välja och sparkade hej vilt när jag nämde super viking. Så super viking it is antar jag