Elinannamaria skrev 2015-12-11 09:09:21 följande:
Samma som här då med fsk, väldigt skönt!
Vi har faktiskt flyttat från Stockholm, i augusti tog vi vårt pick och pack och flyttade till Göteborg där jag kommer ifrån. Kände att vi inte klarar två barn så tätt utan släkten nära, ett toppenbeslut känns det som!
Åh va drygt att bli framflyttad, men hoppas du får igångsättningen om det blir för jobbigt.
Ja tur dagis finns och speciellt när barnen älskar att vara där, jag får ju typ dra hem Izabella 4 av 5 dagar :)
Så pass att ni beslutade att flytta, inte en liten flytt häller ;) fast de är ju mycket skönare att bo nära o kära när man har två små barn.
Vi ska bygga nytt hus här på vår tomt, tror huset kommer v7 (slutet på feb) så de är väldigt spännande men samtidigt känner jag stress mm (en VILD 2åring, en nyfödd, massa folk som kommer vara här o markarbete mm kommer bygga 2 meter framför vårt nuvarande hus precis vid vår ytterdörr typ) men de blir säkert jätte bra när allt är klart
Får se vad bm o läkare säger om igångsättning, just nu känns de helt ok igen o speciellt eftersom min man fick ledigt över jul o nyår så han jobbar en vecka till sen ledig till 7/1.