BF Januari 2016 :)
Var på mitt v 35- besök nu. Trodde det skulle göras mer saker men var bara blodtryck, SF mått och hjärtljud. Sedan kom hon som ska bli vår BVC- sköterska och presenterade sig. Hon verkade bra!
Min bm lyssnade lite bättre idag, hon hade inte alls uppfattat detta förra gången enligt henne.
Nu har jag fått en tid hos läkaren nästa vecka och ska kontakta Mvc psykologen idag. För stt prata om både den medicinska och den mentala aspekten.
Får se om det blir bättre sen- som det känns just nu så är det typ att jag måste acceptera att jag måste göra detta fast jag egentligen inte vill. Typ.
Frågade ang läkaren som ändrade sig ang tul.
Hon sa att en skattning är just en skattning och SF måttet är normalt, 35. Däremot har jag tydligen en väldigt välfylld livmoder, så hon var inte förvånad att det var lite plus i %. Kände mig lite som ett påskägg när hon sa så eller nåt:)
Rumpan under mina revben, benen i höger sida och huvudet långt ner i bäckenet fast fortfarande ruckbart. Creepy känsla när man känner att hon flyttar på bebisens huvud fram och tillbaks typ :)
Bra att du tog upp det igen.
Ett påskägg, det var en ny beskrivning av det hela
Det låter som våra små ligger ganska lika, bebis ligger långt ner med huvudet, ruckbar, och benen kör hon in i höger sida på mig