BF Januari 2016 :)
qatteriin skrev 2016-01-07 09:36:19 följande:
Haha åh herregud, mina sympatier! Här gick det bra med påklädningen iaf efter att jag suttit en stund och sagt "jag kan vänta hur länge som helst, du ska ha overallen på dig". Det är inte alltid det funkar men idag gick det, så skönt! Nu sitter jag i soffan igen med en kopp varm choklad, aaah.
WiMe06 skrev 2016-01-07 09:22:12 följande:Hua, ja det hoppas vi verkligen att den gör. Är du sjukskriven fram till bf? Vi håller tummarna att du ska slippa bråka om en ny sjukskrivning.
Ja till dagen innan iaf, det är ju en lördag... Hoppas jag slipper bråka med den läkaren nåt mer. Nästan så jag funderar på att be mina föräldrar kliva in lite mer och ta några dagar med sonen, som alternativ, för att slippa bråka. Men samtidigt känns det fel att utnyttja dem och slösa föräldradagar om jag egentligen borde vara sjukskriven.
Åh, varm choklad. Mmm, kanske skulle göra mig en kopp jag med. Barnen har gått till pulkabacken så jag sitter i soffan med min frukost och en härlig brasa. Jag är lite gladare idag för tösen har gått upp mer än förväntat i vikt. Sköterskan hade varit nöjd om hon vägde 2300, nu vägde hon 2390, så pumpningen och hennes kämpande har verkligen gett resultat. Känns såå skönt. Sköterskan tyckte hon såg så välmående och pigg ut. Hon drog ut en del av sonden igår kväll så har varit lite orolig för den men vi lyckades få den på plats igen.
Nej, det är klart du inte ska behöva ta dina föräldradagar om bebis inte kommit, men det borde ju egentligen bara vara att ringa läkaren och säga att han får fortsätta sjukskriva dig tills bebis kommit, men nu ska du ju hålla bf ;-P