BF Januari 2016 :)
Spännande alla ni som passerat och närmar er bf. Hoppas ni får träffa era små fina knyten snart.
Spännande alla ni som passerat och närmar er bf. Hoppas ni får träffa era små fina knyten snart.
Vet inte hur det är i andra landsting men hos oss får partnern mat på förlossningen och bb nu. Skönt för mig att veta eftersom han har diabetes..!
Åh vill bara ha igång förlossningen nu! Testade akupressur igår, fick några sammandragningar men tyvärr inget mer. Är på bf -2 så det kan ju fortfarande dröja, men Gud vad jag längtar!! Är helt klar mentalt och allt är förberett! Vet inte om jag ska be bm om hinnsvepning på kontrollen på torsdag..nån som har erfarenhet av det?
Gud, antingen kissade jag precis på mig eller också har vattnet börjat rinna. Har fruktansvärt tryck nertill och molvärk i ryggen. Min sambo sa att han ringer till svärmor, men jag sa NEJ, tänk om jag bara har kissat på mig. Gud vad pinsamt om jag har gjort det, har aldrig hänt förut. Hur som helst så har jag lagt i en binda nu, för att är det fostervatten så bör det ju komma mer... Men hur vet man skillnaden egentligen?
Tusen tack för alla lyckönskningar men här är det status quo och jag känner mig allmänt misslyckad.. Värkstimulerande dropp i 8 timmar och riktigt jäkliga värkar och jag är inte öppen ens en cm Nu har dom stängt av droppet över natten så jag ska få sova men jag vill bara grina. Älskade lilla skruttbebis, jag vill ju träffa dig nu!
Så är man på BB med en liten namnlös pojke. född kl 03.17. 3050g och 48 cm lång. Långdragen fl men allt gick bra och vi är så glada.
Maken fick inte stanna. Fullt på förlossningen och fullt på BB.. Vi har ca 1 timme hem och ca 4 timmar till utskrift. Så jag ringde min syster som bor 10 min bort och ordnade husrum
Jag kan så klart inte sova.
Lite molvärk i livmodern och en underbar bebis som gnäller lite. Ska nog ändå försöka..
Eleonor - ja jag fick cytotec. En tablett dem smälte i vatten och sen fick jag en dos varannan timme om inget hade hänt. Usch, hade ingen aning att den hade så negativ inverkan på många. Inget jag fick information om heller. Gud vilken tur att allting gick bra. Vet ju om att den används vid abort eller sådär ju.
Lider med alla er som har det tufft med krämpor och känner er tunga i kroppen. Hoppas ni alla får träffa era bebisar snart.
Dottern vill ha lite trådkompisar nu