BF Januari 2016 :)

hahaha... om ett år eller två så kan vi låsa in oss...

hahaha... om ett år eller två så kan vi låsa in oss...
Ok, varning för psykhumor!
Sally i sina Freudian slippers.
Var det nån som sa "amningshjärna"?
Är man galen eller nybliven mamma? lilla W gjorde The BIG igår och jag satt med mobilen för att fånga minen, bajsminer och amningshjärnor. Haha

jag har ju typ hatat rosa sen jag var typ 6 år eller nåt, mamma fick inte med mig in i klädbutiker, för jag påstod att jag mådde illa av allt blommigt och rosa.
Rosaavskyn börjar lätta nu, äger faktiskt en väldigt svagt ljusrosa alt aprikosfärgad sidenklänning (skulle aldrig köpt den om den inte var nersatt från 700 kr till 70 kr och jag skulle åka till ett väldigt varmt land) som jag dessutom använder lite då och då. Men stackars Lillut har inte ett enda rosa plagg inköpt till henne. Tur för det arma barnet så är jag helt säker på att någon annan kommer fylla rosakvoten åt henne.
Jädra FK, dem ringde upp när det var min tur och vad händer då, samtalet bryts, ringer dem upp?! Nej! Ringer igen för att ställa mig i ny kö, vad säger dem då. Jo att FK är högt belastad just nu var vänlig ring igen senare!! Jag blir TOKIG!!
Jädra FK, dem ringde upp när det var min tur och vad händer då, samtalet bryts, ringer dem upp?! Nej! Ringer igen för att ställa mig i ny kö, vad säger dem då. Jo att FK är högt belastad just nu var vänlig ring igen senare!! Jag blir TOKIG!!
Nöjd bebis för första gången inatt känns det som. Det är någon som haft en närhetsnatt och inte velat ligga ngn annanstans. Nu är jag TRÖÖÖTT!! Har väl sovit sovit lite men det är ju så fjäderlätt sömn så det känns inte att man sovit.