Inlägg från: WiMe06 |Visa alla inlägg
  • WiMe06

BF Januari 2016 :)

mirakelspektakel skrev 2016-01-25 16:09:51 följande:

hahaha... om ett år eller två så kan vi låsa in oss...

JAG SKRIVER UNDER på den!! Haha! Det är så jag gör nu, jag fl:ar på toa!!
  • WiMe06
    qatteriin skrev 2016-01-25 16:16:34 följande:

Ok, varning för psykhumor!

Sally i sina Freudian slippers.

Var det nån som sa "amningshjärna"?

Helt underbar, sååå söt!
  • WiMe06

Är man galen eller nybliven mamma? lilla W gjorde The BIG igår och jag satt med mobilen för att fånga minen, bajsminer och amningshjärnor. Haha

• WiMe06
    mirakelspektakel skrev 2016-01-25 16:25:13 följande:

jag har ju typ hatat rosa sen jag var typ 6 år eller nåt, mamma fick inte med mig in i klädbutiker, för jag påstod att jag mådde illa av allt blommigt och rosa. 

Rosaavskyn börjar lätta nu, äger faktiskt en väldigt svagt ljusrosa alt aprikosfärgad sidenklänning (skulle aldrig köpt den om den inte var nersatt från 700 kr till 70 kr och jag skulle åka till ett väldigt varmt land) som jag dessutom använder lite då och då. Men stackars Lillut har inte ett enda rosa plagg inköpt till henne. Tur för det arma barnet så är jag helt säker på att någon annan kommer fylla rosakvoten åt henne. 

Ja, du behöver nog inte oroa dig för den biten, hon kommer säkerligen få en massa rosa lilla Lillut
  • WiMe06

Jädra FK, dem ringde upp när det var min tur och vad händer då, samtalet bryts, ringer dem upp?! Nej! Ringer igen för att ställa mig i ny kö, vad säger dem då. Jo att FK är högt belastad just nu var vänlig ring igen senare!! Jag blir TOKIG!!

• WiMe06
    qatteriin skrev 2016-01-25 17:25:07 följande:
    Haha åh jag dör!! Så himla söt bajsmin! Sallys bajsmin gör henne till en miniversion av Claes Malmberg, precis som storebror. Hahaha!
    WiMe06 skrev 2016-01-25 17:21:34 följande:

Jädra FK, dem ringde upp när det var min tur och vad händer då, samtalet bryts, ringer dem upp?! Nej! Ringer igen för att ställa mig i ny kö, vad säger dem då. Jo att FK är högt belastad just nu var vänlig ring igen senare!! Jag blir TOKIG!!

Men vafaan! Fk i ett nötskal!
    Jamen Claes Malmberg är väl också söt, så Sally lär ju vara ännu sötare
  • WiMe06
    mirakelspektakel skrev 2016-01-25 17:35:09 följande:
    haha.. jag är ju inte ens mamma än och tycker bilden är helt fantastisk!!!! så du absolut inte galen!
    Du vet vad som väntar, snart sitter du med din lille sötnöt och jagar bajsminen på film
    Jag hade liiidigt nu i din situation, vi bombar med bebisbilder och din lille skrutt ligger fortfarande i magen och gosar samtidigt som jag är grymt avis på dig som har allting framför dig med förlossningen och babyblues och allt vad det är, ja babybluesen är kanske inte den roligaste tiden att gå igenom men det tillhör liksom och när man väl kommit ur den och man äntligen finner nån sorts harmoni, om man nu gör det?! Smärtan med förlossningen är kanske inte så rolig heller, jag bad ju alla under min värsta värkstorm att påminna mig om att aldrig görs om det men det är en sorg lite att inte jag aldrig kommer gå igenom det igen, för det var sista barnet det här.
  • WiMe06
    mitthemligajag skrev 2016-01-25 19:18:28 följande:
    Hände mig också dagarna innan Petter kom! Ringde 5 dagar 4 ggr om dagen och varje jävla samtal slutade med " för tillfället har handläggarna hög belastning" och så en endaste jäkla gång kom jag fram och dom ringde upp, ja då bryts väl skiten och ingen ringer upp! MMOOOOORRRRR!!!!!! Btw de där med nybliven mamma och fram med telefonen, hahhaha alltså no limits när man är päron, det är ju gulligt, jag och Emil kommer på oss om att prata om dotterns bajs och tillhörande när vi äter ibland och då är vi ganska "förnäma" av oss, skulle aldrig ens fisa framför varandra hahahhahahaha!!
    Haha, ja det är verkligen så, no limits, det är så oskyldigt när det gäller barnen

Ja, grrr nedrans kassan. Ringde upp för en stund sedan, jag hade plats 86 i kön och efter 10 min plats 86 i kön, blev inte ens erbjuden att bli uppringd. Suck la på luren.
  • WiMe06
    mirakelspektakel skrev 2016-01-25 19:57:05 följande:
    men du har inte fått något namn på handläggare? ing vxl isf och be och få prata med samt direktnr. Aldrig mer telefonkö :)
    Nej, tyvärr har inte det, så jag får väl sitta i den där telefonkön. Det var jag själv som såg det på mina sidor nu att det verkar strula med dagarna.
  • WiMe06

Nöjd bebis för första gången inatt känns det som. Det är någon som haft en närhetsnatt och inte velat ligga ngn annanstans. Nu är jag TRÖÖÖTT!! Har väl sovit sovit lite men det är ju så fjäderlätt sömn så det känns inte att man sovit.

Svar på tråden BF Januari 2016 :)