BF Januari 2016 :)
Tur att man har ett så bra sällskap när resten av huset sover, det är helt tyst och vi får lite egentid :)
Tur att man har ett så bra sällskap när resten av huset sover, det är helt tyst och vi får lite egentid :)
Tack snälla ni <3
Nu på kvällen har det vart bättre, vi har öppnat en flaska alkoholfri skumpa och så smått firat vår 2 års dag som förlovade (eh älskling ska man inte gifta sig inom ett år?!) Dessutom känns det som vi äntligen lyckas prata igenom tankar ang förlossningen och skrattat hysterisk medan min sambo tryckt på en massa olika punkter, masserat bröstvårtor osv för att kolla om det sätter igång sammandragningar...
Min sambo har verkligen vart så fin mot mig på senaste tiden och verkligen haft förståelse med mina utbrott och humörsvängningar.
Nu har vi försökt ringa bvc igen, vid nio den här gången, och alla telefontider var tagna för idag... Och ingen har hört av sig. Alltså jag är inte orolig för lillan men det stör mig att de inte hört av sig än! Och det känns inte bra att det ska vara så svårt att få tag på dem! Om de inte hör av sig idag så går jag tusan dit och knackar på i morgon för att i alla fall få en vägning och se om hon kommit upp i födelsevikten...
Idag tog maken dem stora barnen till skolan och jag låg kvar i sängen med Lilla W. Såå skönt, hon somnande gott om vid 9 och sover ännu så jag passade på att slumra en stund jag med, klev upp för en halvtimme sen ungefär.
NU ringde en tjej från bvc! Inte trodde jag de jobbade så sent, hon lät bra stressad alltså! Vi fick tid kl. 10 i morgon så det var ju fint. Ska frågai morgon varför det dröjt så...
Lilla W är så himla torr om kroppen, vad är bäst mot torr babyhud? Vet att en del märken har ju lotion för baby men är dem bra att använda?? Har aldrig haft det bekymret med grabbarna?
Har haft värkar sen i morse men med en halv timmes mellanrum. Nu har dom ökat på lite och kommer lite mer men fortfarande inte tillräckligt täta! Något tips om hur man får igång det snabbare nu när man äntligen har fått värkar men oregelbunda ...
Lilla W är så himla torr om kroppen, vad är bäst mot torr babyhud? Vet att en del märken har ju lotion för baby men är dem bra att använda?? Har aldrig haft det bekymret med grabbarna?