BF Januari 2016 :)
Men jag undrade mest om det fanns någon här som fått spinal, hur länge de tyckte att den satt i osv.
Men jag undrade mest om det fanns någon här som fått spinal, hur länge de tyckte att den satt i osv.

Bara 25 dagar till bf
Sover också uruselt som någon skrev! Upp och kissa 4-5 gånger per natt. Nu har jag dessutom hosta och håller på att kissa på mig varje gång jag hostar! Det känns verkligen uträknat det här, att det är så jobbigt på slutat att man bara vill få förlossningen ur världen.
Tänkte på vad många skrivit om smärtlindring vid utdragen eller snabb förlossning. Min förra gick snabbt, 4 timmar ifrån första värk, och jag önskar definitivt att nästa tar längre tid. Jag hade inga pauser mellan värkarna, och man VET ju inte att det kommer gå snabbt förens det är färdigt. Så jag tänkte att "ska jag ha så här ont i 18-24 timmar klarar jag inte det". Så jag tog EDA, men så vips så var det färdigt.. Så nu har jag mest tryckt på att jag vill att de ska vara snabba på att ge mig den smärtlindringen jag väljer, så att det inte blir en massa velande och funderande innan det görs.
Så fina magar ni har! Måste ta en själv när jag kommer hem, har inte blivit så många denna graviditeten
Roligt att fundera på namn
Vi var tidigt inne på Vidar, Alvar eller Hjalmar och jag var helt säker på att det skulle bli ett av dem. Nu på slutet har det dock kommit några bubblare, Edwin och Harry som någon annan nämnde.
Jag tycker också att det gör ganska ont när bebisen rör sig nu, det finns liksom inte plats. Ett trick brukar vara att be maken lägga handen på magen, för han lyckas aldrig känna de stora rörelserna 
Min är fixerad sedan några veckor tillbaka så man tycker det borde dämpas, men icke!
Nu lade jag till mig på listan! Jag är ju inte "bf januari" längre men till mitt försvar var jag ju det när jag gick med i gruppen
Ska till mvc idag på eftermiddagen. Har för mig att det är en sådan där stor koll med blodprov och hela rasket, hu jag som inte gillar nålar. I helgen packade vi det sista till bb-väskan, ska bara bli av att vi bär ut den också.
Igår trodde jag faktiskt att det var på gång ett tag! Hade ganska regelbundna sammandragningar i ungefär två timmar, och (om man ska gå in på detaljer) var jag orolig i magen vilket jag var innan förra förlossningen började. Hade så pass ont efter ett tag att jag provade att duscha för att se om det hjälpte och då lugnade det ner sig.. Får se om lillen stannar till januari eller ej!