WiMe06 skrev 2015-11-07 14:05:15 följande:
Åh, vad mysigt att börja fixa och dona. Mitt fixande har stannat av, har fortfarande lite saker jag ska sy och sängen ska målas klar. Ska försöka hinna med en tur till ullared om ngn vecka med och inhandla sista sakerna. Sen behöver jag tvätta upp fårskinnet och alla kläderna och lite filtar och sådär. Det enda som står framme är vagnen, haha, och det har den gjort sen vi köpte den i vecka 16 typ, så den är väl snart dammig istället, annars har vi allting kvar att förbereda typ. Tur man får gå hem från jobbet snart.
Fick gå hem idag för jag klarade inte av mer med sammandragningarna. Så vi får se om jag orkar jobba sista dagarna eller om jag fortsätter vara sjukskriven till jag går hem.
Vi har typ allt kvar att göra- bära ut den gamla kökssoffan vi har i sovrummet, hämta hem sängen, köpa byrå- de där sakerna ska vi ta tag i nu medan jag fortfarande orkar hjälpa sambon så han slipper släpa allt själv ( soffan förbi vi nog ordna hjälp till för den är tung även annars:)
Har iaf handlat kläder, täcke, påslakan mm.
Hamnade på en tillfällig villervallaoutlet i Mölndal igår efter min syster tipsat mig, inte mkt småkläder men köpte tre filtar, babymössor och vantar iaf, till en skrattretande låg summa jämfört med villervallas ordinarie priser:D
Stanna du hemma tycker jag om du har möjlighet och känner så!