BF Januari 2016 :)
åh vad jobbigt, det låter som det vore en smart idé att ta tag i sonens sovrutiner redan nu, tänker att han kanske tar det ännu värre om ni gör det när bebis kommit, att han känner sig mer bortvald. Men jag förstår att det är fruktansvärt jobbigt att ta tag i det, speciellt om man sover dåligt redan som det är. Kanske du och manen kan ta varannan natt att gå tillbaks med honom och natta om honom i hans säng? När vi gjorde detta med mina bonusar var det riktigt jobbigt i en vecka eller två och sen dess kommer typ ingen av dem upp om de inte drömt mardrömmar, men då hämtar de nån av oss för att bli omstoppade i sin egen säng. Alla sover bättre hemma hos oss efter de ändrade sovrutinerna.
Store pojken kommer inte alls längre. Pratade med honom om att jag behövde utrymme, ett ställe som bara var mitt. Och att han var för stor för att ligga där när jag var där. Som tur var så hade de en tjej i laget då så jag drog parallellen till att han började tycka stt det var jobbigt att vara naken med henne i duschen.
Lille började sambon gå tillbaks med för något halvår sedan. Han är så varm så går inte att sova med honom, blir blött i sängen.
Nu sover båda i egen säng, men ibland sover de tillsammans :)