Har inte ens haft en tanke på att packa nån väska än, eller ens skaffa någon sorts myskläder att ha med mig (myskläder för mig hemma är linne och trosor eller naken )
Säger som Seven, har för mycket att göra för att kännas vid att det bara är 8 veckor till bf.
Frågade maken som varit där förut vad han haft med att äta, men han sa helt lugnt att han hade gått och köpt sig en räkmacka under tiden. Upplyste honom kallt om att den kan han bara glömma denna gången. Hans ex är som hon är ibland men när det gäller det där bra mycket tuffare än mig. För mig finns i dagsläget inte på kartan att han skulle få lämna mig ensam en minut för att sitta och moffa nån jävla räkmacka. Han får ha med sig något hemifrån.
Eller för den delen " ta med en bok eller tidning till partnern " som det stod på nån jävla packlista jag läste.
Seven, vänner till familjen har rest några vintrar till Miami och de köpte med sig helt fantastiska julsaker hem. Fattar inte hur de gör för att få med sig allting men de är sådana där riktiga shopoholics som vaccumförpackar och väger resväskor så att de har de allra lättaste med sig osv...
Era listor låter bra, ni som redan har barn, ska komma ihåg dessa. Framförallt så låter ni förnuftiga både vad gäller inköp osv... Skönt för en förstaoendagångsmamma att ha tillgång till kloka ugglor att fråga:)