BF Januari 2016 :)
Tack, ja man får bara inse att man inte kan köra på i samma tempo, haha, låter som jag, jag kör 50% studier utöver jobbet.
Jo, jobba 85 och plugga 50 tar ju rätt mkt tid, men studierna är inte så kroppsligt ansträngande
Tack, ja man får bara inse att man inte kan köra på i samma tempo, haha, låter som jag, jag kör 50% studier utöver jobbet.
Fråga till er alla som fått gravpenningen beviljat. Hur länge väntade ni på beslutet vilken kommun bor ni i?
Kommer försöka undvika smärtlindring så länge jag kan. Lustgas ok men allt annat nej tack. Är livrädd för att behöva ta eda. Så vill klara mig på bara lustgas om går. Har klarar det med dem två tidigare så är extra rädd att jag ska behöva använda det denna ggn.
Angående föräldrapenning. Min arbetsgivare anmälda min inkomst på försäkringskassan och jag har gått in och godkänt den. Rullar det på av sig själv sedan så jag får besked eller ska jag göra något annat?
Min förra förlossning gick väldigt snabbt trots att jag var förstföderska och tog EDA, därför är jag inte så orolig att behöva få värkstimulerande. Jag hade väldigt ont (kanske för att det gick så snabbt?) så därför vill jag ha något och spinal ska ju verka snabbare än EDA. Sedan kan man inte fylla på den men om det går snabbt behövs ju inte det...
Nu är jag väldigt inställd på att det kommer gå undan och att aker och ting inte kommer att hinnas med, kommer nog bli väldigt paff om det drar ut på tiden och vi får börja ta ställning till sådana saker istället.
Är det någon här som varit i ullared sista tiden? Är sugen på att åka dit men står i valet och kvalet om det ens är värt det. Har kikat runt på lite bloggar och kollat priser på vad dem gett för saker på ullared, priserna kan ju vara ngt gamla med så dem kan ju tom ha höjt priserna på en del saker, har även kikat runt på nätet och kollat priset på ungefär samma saker och i runda slängar så skulle jag kanske spara 700:- på att åka dit, och då är ju inte bensinen inräknad så då ryker ju dem där 700:- iallafall då vi har nästan 3,5 h att köra enkel resa. Man kanske lika gärna ska satsa på nätshopping, kan ju fynda där med om man bara har lite tålamod, haha. Handlar ingenting om att vi inte har råd med dyrare saker men jag vill helt enkelt inte lägga dem dyra pengarna på småsakerna runt omkring som ändå bara kasseras om en kort period. Vad tror ni, är det ens värt det?
Vilken bra stavning man får på vissa ställen, haha. Skyller på svullna fingrar och gravidhjärna.
Förresten är det ngn mer än jag som märker skillnad på händerna? Mina fingrar har svullnat ngt för jag kan inte ha vigselringen på mig längre.
Quatterin och mina hjärtan -
Tack för svar
Det är väl allt folk jag får lite panik över också. Om vi åker hade vi tänkt åka den 18 november, det är ju en tisdag just innan barnbidrag och lön men det kanske är mkt folk iallafall. Och sen är jag tveksam över om jag ens orkar gå där inne i flera timmar. Är ju precis att jag orkar med jobbet som det är nu. Så det känns som det lutar åt nätshopping för mig också i år. Lugn och ro och man kan kika runt och kolla precis vilken tid på dygnet man vill