WiMe06 skrev 2015-12-19 23:41:39 följande:
Nu har maken och jag just kommit hem från bion. Vi såg en underbar jävla jul, men herregud vad det kändes i hjärtat med lilla bebisen i slutet. Tänk att man själv ska få ha en sån liten i famnen. Samtidigt som jag fick en chock och undrade vad åren med dem stora barnen tagit vägen. Herregud nästa år är äldsta sonen närmre myndig än bebis och snart står man väl där med studentplakat i handen. Helt sjukt.
Gick rätt bra att sitta på bion men visst känns det i kroppen efteråt. Ni får ursäkta mig nu men herregud vad fisig jag var när man kom hem och suttit still så länge. Det var tur inga barn var hemma, haha!!
Vi såg också den igår kväll! Tyckte den var jättebra :) sambon konstaterade att man får ha rätt sjuk humor för att tycka det, även om han också gillade den:)
Konstaterade också att bio gick bra att gå på, behövde varken kissa eller få ont nånstans så nu ska vi försöka se En man som heter Ove i julhelgen också. Bio är ju en av de saker jag kommer sakna mest och även om sambon har lovat mig att få gå så snart det funkar och jag känner för det så kommer det ju dröja ett tag innan vi går tillsammans igen, jag han, mamma och mammas gentleman caller ( nej min mamma är inte Blanche Deveraux i Pantertanter men vi brukar skoja om hennes vän lite)
Sambon gillar inte ens bio särskilt så han lämnar gärna det med varm hand till mig o stannar hemma själv så.
Jul- ia, ha ha, ett rejält och bra namn men alldeles för vanligt och så heter min systers bonus det. Lite synd!