• Anonym (TS)

sluta hata Islam!

Jag börjar bli trött på alla som jämt skriver skit om islam och muslimer. Trådar spammas med länkar till islamhatare och diskussioner om muslimer som vill ta över världen får mig att vilja kräkas!
    Kan inte alla köpa sig en koran och läsa den istället för att leta "fakta" på islamfientliga sidor?
    Varför är alla så rädda för muslimer?

• Svar på tråden sluta hata Islam!
  • Anonym (TS)
    Gert skrev 2015-04-27 17:58:42 följande:

Ta av dig offerkoftan. Jag kritiserar islam hur mycket jag vill. Det här är inte Saudiarabien.

Fast nu skrev jag till dig att du inte bara kritiserar islam. Du kritiserar ju alla invandrare. Tycker du att invandrare som lämnar islam ska accepteras som svenskar då eller?
  • Anonym (TS)
    Gert skrev 2015-04-27 18:22:15 följande:

TS kan ju fundera över varför enbart 4 av 50 muslimska länder räknas av världssamfundet som helt fria demokratier.

Nu menar jag här i Sverige. Läs koranen så får du en annan bild av islam
  • Gert
    Anonym (TS) skrev 2015-04-27 19:02:28 följande:
    Vem har krävt specialbehandling här? Alla är lika inför lagen. Det där finns det inga belägg för faktiskt.
    Men nu vill ju inte muslimer leva inför samma lag som icke-muslimer. 
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Anonym (TS) skrev 2015-04-27 19:03:52 följande:
    Fast nu skrev jag till dig att du inte bara kritiserar islam. Du kritiserar ju alla invandrare. Tycker du att invandrare som lämnar islam ska accepteras som svenskar då eller?
    Nej, jag kritiserar inte alla invandrare. Jag kritiserar invandringspolitiken och politikerna.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • SpanskaFlugan
    Gert skrev 2015-04-27 17:58:42 följande:
    Ta av dig offerkoftan. Jag kritiserar islam hur mycket jag vill. Det här är inte Saudiarabien.
    Man får givetvis kritisera islam, men det är inte det du gör. Du kritiserar inte islam. Du sprider lögner från falska, vinklade källor. 
  • Gert
    SpanskaFlugan skrev 2015-04-27 19:08:23 följande:
    Man får givetvis kritisera islam, men det är inte det du gör. Du kritiserar inte islam. Du sprider lögner från falska, vinklade källor. 
    Nej, det gör jag inte alls. Menar du att SVT är vinklad och sprider lögner? Det gör dom iofs... Men nu är inte förre detta muslimer som lever under dödshot någon lögn - det är verklighet för många tidigare muslimer.
  • WinterDawn
    Anonym (TS) skrev 2015-04-27 17:38:51 följande:
    Jag tycker alla ska läsa koranens budskap och lära sig vad religionen handlar om istället.
    Varför då? Har du läst alla religiösa skrifter som finns?

Jag behöver inte läsa någon koran för att veta att jag inte gillar islam. Mina åsikter kommer i stort sett bara från vad jag läst vad muslimer har skrivit om sin religion, inklusive du med denna tråd. Den säger mer än du tror.

Men att jag inte gillar religioner betyder inte att jag inte respekterar att folk tror. Så länge folk respekterar att jag inte tror.
  • Anonym (N)

Islamofobin är skrämmande faktiskt. Muslimer ska kunna bo här och tro på vad de vill utan att utsättas för en massa hat. Jag tycker också forumet svämmar över med skit om islam. Jag förstår inte vad det är som stör? Att det är nåt främmande behöver inte betyda nåt negativt

• Anonym (--)

När det avskaffas så slutar vi "snacka skit om det"

Fram tills dess så tyvärr, man måste uppmärksamma alla hot mot den fria världen, annars har vi efterhand ingen fri värld kvar.

• Anonym (N)
    Anonym (--) skrev 2015-04-27 19:42:15 följande:

När det avskaffas så slutar vi "snacka skit om det"

Fram tills dess så tyvärr, man måste uppmärksamma alla hot mot den fria världen, annars har vi efterhand ingen fri värld kvar.

När vad avskaffas menar du?
Svar på tråden sluta hata Islam!