• Anonym (TS)

sluta hata Islam!

Jag börjar bli trött på alla som jämt skriver skit om islam och muslimer. Trådar spammas med länkar till islamhatare och diskussioner om muslimer som vill ta över världen får mig att vilja kräkas!
    Kan inte alla köpa sig en koran och läsa den istället för att leta "fakta" på islamfientliga sidor?
    Varför är alla så rädda för muslimer?

• Svar på tråden sluta hata Islam!
  • fr0kenandersson
    Kereza skrev 2015-04-27 17:25:20 följande:

Ge dig nu - att köpa en upplaga av koranen hjälper naturligtvis inte, då det finns muslimer som läser koranen på precis samma sätt som kristna inkvisitionen läste bibeln på sin tid - eller Westboro Baptist Church gör det idag. Människor som är fullt beredda att döda för att deras tolkning av koranen - eller bibeln - eller vilken skitskrift som helst - ska efterlevas av människor som inte ens tror på deras religion själva. 

Jag är inte rädd för muslimer - jag föraktar dem. Precis lika mycket som jag föraktar kristna, eller hinduer eller vem fan som helst som låter sitt liv styras av en jävla sagobok.

De allra flesta är inte RÄDDA för religion - de flesta bara föraktar det. Att inbilla dig något annat får dig bara att se löjlig ut. 

Men däremot, jag ÄR faktiskt rädd för extremister - inte bara muslimska extremister, utan alla extremister - när folk inte nöjer sig med att själva leva sina liv efter sagoboken, utan dessutom straffar andra om de inte också gör det. De är jag rädd för - och äcklas av - och hatar - och anser att vi borde utrota. De här jävla idioterna som anser att människor ska dö för deras egen tolkning av deras sagobok of choice. Till exempel i Irland, där en kvinna dog hyfsat nyligen för att katolikerna ansåg att hennes liv var mindre värt än deras sagoboks ord. 
    Eller i Paris, där människor fick sätta livet till för att de vägrade anpassa sig efter en annan sagobok. 

Att jag läst om en pedofilgubbe i en sagobok gör inte det ogjort. Att icke-troende läser koranen förändrar inte hur andra tolkar skiten. 

• fr0kenandersson
    Anonym (TS) skrev 2015-04-27 21:48:00 följande:
    Vad var det du inte gillade med koranen? Mycket som står är faktiskt historiska händelser.
    Hahaha har du bevis???? Precis som att Jesus fanns och gick på vatten. Mjo, den dagen hästar flyger och getter bor i vatten....
  • Anonym (jo)

hatar verkligen inte islam, bara folks handlingar , det är fritt här, kan älska med alla  men  man levererar den kärlek man själv önskar sig , i goda samtycke ´tex med koranen ....have a nice day ...

• Anonym (jo)
    fr0kenandersson skrev 2015-05-06 05:41:46 följande:
    Men varför ska någon BEHÖVA eller TVINGAS till att läsa Koranen? Hur fan är du funtad? Flytta till alla äckliga länder där det bombas då om du älskar islam så mycket ett du vill dö för den. Du är ju verkligen diktatur så det skriker om det och det är så jävla typiskt muslimer. Jag har varit förlovad med ett sånt äckel så jag vet. Och fy fan aldrig mer.
    Kan tvingas för att lära sig leverera hel oh ren kärlek ....inte halv fabikat.
  • Tom Araya
    Anonym (jo) skrev 2015-05-07 11:03:12 följande:
    Kan tvingas för att lära sig leverera hel oh ren kärlek ....inte halv fabikat.
    Du menar att något med Koranen/Islam krävs för att leverera hel och ren kärlek?
  • Anonym (jo)
    Tom Araya skrev 2015-05-07 14:53:59 följande:

Du menar att något med Koranen/Islam krävs för att leverera hel och ren kärlek?

Verkar inte bättre tyvärr det som kallas kärlek i dag är inte kärlek så ja lära sig bli uppriktiga genom att läsa på .
  • Anonym (varför inte)
    Anonym (jo) skrev 2015-05-07 18:29:30 följande:
    Verkar inte bättre tyvärr det som kallas kärlek i dag är inte kärlek så ja lära sig bli uppriktiga genom att läsa på .
    Läs en svenskbok istället för religiösa skrifter för dina inlägg skadar mina ögon och ger mig huvudvärk.
  • Anonym (Muslimsk tjej)

Islam är världens finaste religion. Önskar också att alla kunde läsa koranen och lära sig mer om islam.

• Anonym (1 anledning)
    Anonym (Muslimsk tjej) skrev 2015-05-08 14:07:33 följande:

Islam är världens finaste religion. Önskar också att alla kunde läsa koranen och lära sig mer om islam.

Man ska inte behöva läsa en bok för att se det fina med islam. Skärp dig!

Människor som följer en religion ska visa det fina med den med sitt sätt och sina val, eftersom en religion ofta speglar av sig på en personlighet.

• Anonym (W)
    Anonym (Muslimsk tjej) skrev 2015-05-08 14:07:33 följande:

Jag tycker inte att kvinnoförtryck, stenålderslagar (sharia), könssegregation djurplågeri, våld och terror är särskilt fint.
Svar på tråden sluta hata Islam!