• Aqq1

Så rädd för missfall

Efter två tidiga missfall har jag nu plussat igen och jag är såå orolig, förstår inte hur jag ska orka med denna oron ända till vecka 12 när risken iallafall minskat lite. Någon som vart i samma sits och har några tips hur man ska tänka eller någon solskenshistoria? Har en liten kille sen innan där allt gick bra.

• Svar på tråden Så rädd för missfall
  • AnneliR
    Aqq1 skrev 2015-08-18 10:18:45 följande:

Hur går det för er alla? Imorgon har jag rul, såå nervöst, håll tummarna att det går bra

Åh vad spännande! Måste du uppdaterar vad dom sa :) jag har mitt på torsdag och börjar också bli nervös.

Det går iaf bra för mig, bebisen sparkar på där inne dagligen och det känns mer och mer :) har du känt nåt än? Håller tummarna för dig! :D
  • WiMe06
    Aqq1 skrev 2015-08-18 10:18:45 följande:

Hur går det för er alla? Imorgon har jag rul, såå nervöst, håll tummarna att det går bra

Åh, vad spännande för er. Jag har mitt rul nästa vecka och det känns som en hel evighet tills dess. Känner mig lite depp just nu och tycker det börjar bli väldigt jobbigt att inte veta hur bebisen mår, om den är frisk eller nånting. Håller tummarna för er imorgon att allt går bra.

Förutom alla hjärnspöken mår jag bra i graviditeten. Tycker att magen har satt sig lite "på plats" eller vad man ska säga och den känns hårdare liksom. Känner fortfarande inte av bebisen, inget som jag tydligt kan säga är bebis eller bara oro i magen.
  • fruannie

Livet rullar framåt, inte rul förens nästa torsdag, ska bli skönt o se så att allt står rätt till.
    Ska till bm idag o vägde mig för första gången på nästan 2 månader va där i slutet på juni sist. What the fuck vilken chock +8 kg. Känns ju lite så där men semester, god mat och lathet har satt sina spår.
    Måste försöka börja röra på mig lite promenader o lite crosstrainer får de nog bli. Känner att platsen i magsäcken börjar tryta så problemet kanske planar ut av sig själv.
    Börjar känna av foglossning med hoppas att de inte blir värre för än så länge känner jag mig rätt rörlig.

• strawberri

Lycka till på era RUL! Med m7g gpr det också framåt. Känner o ser sparkar på magen varje dag nu och magen växer sakta men säkert. Jag fick också en chock +12 kg!!! Men blir inte förvånad då jag gick upp 32 min förra graviditet. .. :(

Känner av mycket foglossning och kam ibland knappt gå pga smärta o vända sig i sängen ska vi inte prata om :( är i vecka 22 nu.

• zaza21

Hej hej!:)
    Hade RUL idag,är vecka 20+1
    Allt såg bra ut och fick veta att det är en flicka:)
    Lycka till ni andra!!

• WiMe06
    zaza21 skrev 2015-08-18 20:23:39 följande:

Hej hej!:)

Hade RUL idag,är vecka 20+1

Allt såg bra ut och fick veta att det är en flicka:)

Lycka till ni andra!!

Grattis till lyckat rul och den lilla flickan
  • Aqq1

Ultraljudet gick bra bebis var sprallig och allt såg fint ut, det såg ut att vara en lillebror

• AnneliR
    Aqq1 skrev 2015-08-19 17:00:30 följande:

Ultraljudet gick bra bebis var sprallig och allt såg fint ut, det såg ut att vara en lillebror

Åh vad skönt! :) hoppas dom kan se kön på min bebis imorgon också..
  • Aqq1
    AnneliR skrev 2015-08-19 19:18:45 följande:
    Åh vad skönt! :) hoppas dom kan se kön på min bebis imorgon också..
    Lycka till hon sa först att det var en flicka men sen såg hon att set visst var en pojk. Är dina två pojkar?
  • AnneliR
    Aqq1 skrev 2015-08-19 19:55:05 följande:

Lycka till hon sa först att det var en flicka men sen såg hon att set visst var en pojk. Är dina två pojkar?

Ja jag har två pojkar :) min man är hundra på att vi får en till kille så vore kul om han har fel! Spelar ingen större roll för mig vad det är för kön, jag är glad bara allt ser bra ut. Jag uppdaterar imorgon :)
Svar på tråden Så rädd för missfall