-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Hänger på här med en fråga;
Gjorde idag ett test på bim +2, apotekets. Efter en lång stund började det andra strecket visa sig, trodde först att det var ett spökstreck. Vi satt med min man och tittade på det och försökte se om strecket var ljusrött. Efter att 5 minuter gått gick jag in i badrummet för att slänga testet och i den belysningen var det klart ljusrött.
Vad tror ni, är jag gravid eller syntes det andra strecket för sent?
Ska göra ett nytt test på måndag, hade bara ett kvar från förr och nu är allt stängt. -
Tror på pos. Men hur starkt är det? Bild?
Söpöliini skrev 2015-06-19 13:32:08 följande:Hänger på här med en fråga;
Gjorde idag ett test på bim +2, apotekets. Efter en lång stund började det andra strecket visa sig, trodde först att det var ett spökstreck. Vi satt med min man och tittade på det och försökte se om strecket var ljusrött. Efter att 5 minuter gått gick jag in i badrummet för att slänga testet och i den belysningen var det klart ljusrött.
Vad tror ni, är jag gravid eller syntes det andra strecket för sent?
Ska göra ett nytt test på måndag, hade bara ett kvar från förr och nu är allt stängt.
-
Så här ser testet ut nu, men det är typ 4 timmat sen jag testade.

-
Bim idag, ser inte bra ut detta.. Får nog gå över till juli tråden.. Ingen mens i sikte än, inga flytningar heller..

-
Det där är positivt.Söpöliini skrev 2015-06-19 14:11:00 följande:Så här ser testet ut nu, men det är typ 4 timmat sen jag testade.
Grattis! Första försöket? :)
-
Tack! Ja, det var det första någorlunda ordentliga försöket. :) Ska testa på nytt på måndag för säkerhets skull.Det vackraste skrev 2015-06-19 16:04:17 följande:Det där är positivt.
Grattis! Första försöket? :) -
Då kom till slut lingonveckan, hoppar med till Juli tråden
-
-
-
6 dagar försent kom mensen...