• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • Nenna

Mitt symtom var att jag inte kände av något av det jag brukar innan mens.. Samt stickningar kring livmodern.

• gullan83
    Suada86 skrev 2015-06-20 10:50:54 följande:

Ni som plussat vad har ni haft/har symptom dagar innan bim? Jag är på Bim-5 och har inga spec symptom förutom ömma bröst sedan ÄL....

Jag har haft molvärk till och från bara
  • gabriellap
    Suada86 skrev 2015-06-20 10:50:54 följande:

Ni som plussat vad har ni haft/har symptom dagar innan bim? Jag är på Bim-5 och har inga spec symptom förutom ömma bröst sedan ÄL....

Senaste dagarna har tuttarna känts tunga och gjort ont sen har det sticks i magen och jag har varit väldigt trött och kissat mycket samt dålig i magen :) hoppas du får ditt plus!
  • soofa
    gabriellap skrev 2015-06-20 12:06:16 följande:

Tog detta nu och nu är jag helt säker på att det inte är spök streck :) phpbRWCol14006.jpg

Grattis! :D
  • Symetrical
    gabriellap skrev 2015-06-20 12:06:16 följande:

Tog detta nu och nu är jag helt säker på att det inte är spök streck :) phpbRWCol14006.jpg

Visste väl det! Stort grattis babe!
  • Malin 845
    Maka94 skrev 2015-06-20 10:22:22 följande:

Så tråkigt att ni fått eran mens! :(

Har du testat än? Jag hade bim igår och ingen mens än, men den molnande smärtan håller i sig.. Lycka till! :)
  • sommarblomma1

Nu går man bara och väntar på mensen Som inte dykt upp än. Är på dag 37 i cykeln idag.. Så segt att ha så lång!!

• Maka94
    Malin 845 skrev 2015-06-20 15:03:06 följande:

Har du testat än? Jag hade bim igår och ingen mens än, men den molnande smärtan håller i sig.. Lycka till! :)

Jag har inte testat än, misstänker att jag har en tempdipp precis.. Började frysa väldigt mycket, efter att ha varit kokande i en vecka.. Känner annars nästintill ingenting. Ont i brösten, vilket jag har varje månad den här tiden. Annars "slut i ryggen" och lite lätt molande då och då i magen. Men ingenting jag märker av desto mer :)
  • gabriellap
    Symetrical skrev 2015-06-20 14:26:47 följande:
    Visste väl det! Stort grattis babe! smile2.gif
    Haha ja tack :) ska ta test med morgon urin imorgon för att vara helt säker ..!
Svar på tråden BIM juni 2015