• Angdev

BIM juni 2015

Fortsättningstråd för oss som inte plussade i maj, och har nytt BIM i juni.
  • Svar på tråden BIM juni 2015
  • miamarina84
    EliWe skrev 2015-05-23 10:47:04 följande:

Jag kör också med de testerna denna månad, och det står att får man 9 blinkande gubbar i rad så har man inte haft någon topp. Och troligen ingen ÄL just denna månaden, eller så var det hormonet för svagt att mäta..

Attans då kanske det är så :( tjoho bara påt igen då.. ;)
  • HardrockGoddess

ÄGGLOSSNING

17/5 knaappeen

18/5 Caylyn, malar87

18-19/5 aniroma

19/5 Brinkly

22/5 miamarina84, Desideri, Trett90

22-23/5 EliWe

23/5 gruvan

23-24/5 Nystjärna

25/5 kastrullen

26/5 waan

27/5 Fronten, lindakarlsson4380

29/5 Angdev, lillskrutten, Nirvie, Kvinna84a

30/5 Tr86

31/5 jeniii888, muuppeens

1/6 fsake

2/6 mkes,

3-6/6 Maka94

4/6 sommarblomma1

5/6 natlin, Malin845

6/6 HardrockGoddess

6-7/6 Symetrical

7/6 linnsanbelle

BIM

1-2/6 knaappeen

2/6 Caylyn, Brinkly

3/6 miamarina84, Desideri

4/6 gruvan, Fian88

4-5/6 aniroma

5/6 Tett90, Desideri

6/6 sowe81

7/6 Nystjärna

7-8/6 Marie14

8/6 kastrullen, NellieMeja

9/6 waan, EliWe

10/6 Fronten, lindakarlsson4380

12/6 Angdev, Kvinna84a

13/6 Nirvie, Tr86

14/6 Jeniii88, muuppeens

16/6 fsake

17/6 mkes

18/6 sommarblomma1

19/6 natlin, Malin 845

20/6 HardrockGoddess, Maka94

22/6 linnsanbelle

• HardrockGoddess

Tjo hejsan!

Sist tog det 19 dagar innan min ÄL kom igång och hoppas på snabbare resultat den här gången. Annars får jag väl inse att jag har en cykel på 34 dagar. Tidigare har det varit 30 dagar på pricken, så jag blev väldigt förvånad den här gången. Men tänk om det bara var en engångsföreteelse som ägglossningen och mensen hoppade så där? När ska jag börja köra med ägglossningstester?

Förresten, någon som känner till ifall Clearblues lila ägglossningsmätare passar med de rosa stickorna? Jag köpte det rosa kitet först (alltså också Clearblue) och hade sönder den mätaren eftersom jag var dum nog att stoppa in teststickan från fel håll. Så jag köpte ett nytt paket på apoteket och kom hem och såg att det var en annan sort, ett mer känsligt test. Så jag undrar om någon vet ifall jag kan ta de rosa stickorna i den lila testmaskinen utan att den gå sönder.

Hälsar till alla i tråden och håller tummarna att det är vår tur nu! <3

• Fian88

Väldigt mycket rinniga vita lite filmjölksluktande flytningar idag (ursäkta infon), någon som vet vad det kan betyda? Beräknad äl igår om cykeln blir 24 dagar så är oavsett i äl-tider

• linnsanbelle

Rinniga/vattniga eller trådiga = fertil :D

Fian88 skrev 2015-05-23 15:52:09 följande:

Väldigt mycket rinniga vita lite filmjölksluktande flytningar idag (ursäkta infon), någon som vet vad det kan betyda? Beräknad äl igår om cykeln blir 24 dagar så är oavsett i äl-tider

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • miamarina84
    HardrockGoddess skrev 2015-05-23 15:09:18 följande:

Tjo hejsan!

Sist tog det 19 dagar innan min ÄL kom igång och hoppas på snabbare resultat den här gången. Annars får jag väl inse att jag har en cykel på 34 dagar. Tidigare har det varit 30 dagar på pricken, så jag blev väldigt förvånad den här gången. Men tänk om det bara var en engångsföreteelse som ägglossningen och mensen hoppade så där? När ska jag börja köra med ägglossningstester?

Förresten, någon som känner till ifall Clearblues lila ägglossningsmätare passar med de rosa stickorna? Jag köpte det rosa kitet först (alltså också Clearblue) och hade sönder den mätaren eftersom jag var dum nog att stoppa in teststickan från fel håll. Så jag köpte ett nytt paket på apoteket och kom hem och såg att det var en annan sort, ett mer känsligt test. Så jag undrar om någon vet ifall jag kan ta de rosa stickorna i den lila testmaskinen utan att den gå sönder.

Hälsar till alla i tråden och håller tummarna att det är vår tur nu! <3

Hej

Jag har använt lite av varje. Men de rosa stickorna ska ju bara visa när du är maximal fertil. När glada gubben är stilla. De lila stickorna visar allting. Från och med när du är hög till maximal fertil. Själv de som man sticker in stickorna i har olika färg , så jag skulle ibte testa och har inte gjort det. Men känner du att du vill förlora ett test osv så kör :) glöm inte meddela mig sedan om det gick :)
  • Fian88
    linnsanbelle skrev 2015-05-23 15:58:48 följande:

Tack . Sällan jag får så här mkt så har inte så bra koll!:-P
  • Javli

Sållar mig till denna tråden:

Gissar på ÄL kring 8/6 och Bim den 22/6

• Fian88
    linnsanbelle skrev 2015-05-23 15:58:48 följande: