-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Mensen är nu över ska det stå
-
Känner mig så nere idag :( jag har tagit äl-tester sen i onsdag och visst de är lite starkare idag men långt ifrån positivt och jag som trodde jag skulle ha äl i morgon men verkar inte så. :( känns så jobbigt bra för har ont i magen och haft ett bar dag. Den där molnade värken och smått i ryggen och mera flyttningar men ändå sp svagt test. :( blir så nojig. Detta är ett av skälen till att jag inte skall ha äl-tester för blir bara så nojig och orolig när det inte visar något och jag tror att jag skall ha äl. Men förstör inte varför kroppen ger dessa signaler men de inte är något :( känns inte som jag kommer få någon äl denna månaden eller att vi kommer lyckas. Bara för jag verkligen hoppades på det. Sån vacker bröllops present till oss båda liksom att få veta att vi är gravida. Depp inlägg :( En riktigt dålig dag idag. :( förlåt
-
Lägg in bilder på dina test så kan vi kanske hjälpa dig tyda dem. Det är ju inte det enklaste att tyda äl-testerNystjärna skrev 2015-05-22 18:12:12 följande:Känner mig så nere idag :( jag har tagit äl-tester sen i onsdag och visst de är lite starkare idag men långt ifrån positivt och jag som trodde jag skulle ha äl i morgon men verkar inte så. :( känns så jobbigt bra för har ont i magen och haft ett bar dag. Den där molnade värken och smått i ryggen och mera flyttningar men ändå sp svagt test. :( blir så nojig. Detta är ett av skälen till att jag inte skall ha äl-tester för blir bara så nojig och orolig när det inte visar något och jag tror att jag skall ha äl. Men förstör inte varför kroppen ger dessa signaler men de inte är något :( känns inte som jag kommer få någon äl denna månaden eller att vi kommer lyckas. Bara för jag verkligen hoppades på det. Sån vacker bröllops present till oss båda liksom att få veta att vi är gravida. Depp inlägg :( En riktigt dålig dag idag. :( förlåt
-
Har inte sparat och tagit bild på de samtidigt tyvärr. Så får lägga in det en i taget. Första är ifrån i onsdags.

-
Torsdagens test som är taget tidigare på dygnet len nästan helt blankt :(

-
Och så dagens test som är taget för ca 1,5 timme sen.

-
De blir ju starkare. Testa att ta på morgon urinen. Den är mer koncentrerad med hormoner. Mina test såg ut så dagen innan mitt var positivt så det kan fortfarande bli någotNystjärna skrev 2015-05-22 18:34:20 följande:Och så dagens test som är taget för ca 1,5 timme sen.
-
Okej de sista jag tog ju ikväll hade jag hållit mig sen imorse. Hoppas mitt också kan vara positivt snart. Starkare blir de men känns ändå för svagt för att kunna vara positivt imorgon :( men förstår inte alla tecken. Jag hoppas verkligen de är positivt imorgon!!Caylyn skrev 2015-05-22 18:48:09 följande:De blir ju starkare. Testa att ta på morgon urinen. Den är mer koncentrerad med hormoner. Mina test såg ut så dagen innan mitt var positivt så det kan fortfarande bli något -
Hoppar in här också :)
Har ÄL i dagarna nu och bim 9 juni. Vårt första barn och detta är andra försöket. -
Lh stegringen kan som sagt vara mycket snabb och kortvarig, kolla Wikipedias sida om menstruationscykeln så ser du på grafen för lh att det är jättelågt för att plötsligt skjuta i höjden en och samma dag. Det du känner skulle ju kunna vara den mogna folliken som väntar på att lh skall stegra så att ägget kan släppas.Nystjärna skrev 2015-05-22 18:54:26 följande:Okej de sista jag tog ju ikväll hade jag hållit mig sen imorse. Hoppas mitt också kan vara positivt snart. Starkare blir de men känns ändå för svagt för att kunna vara positivt imorgon :( men förstår inte alla tecken. Jag hoppas verkligen de är positivt imorgon!!