-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Mycket punktligt i natt så visade det sig att det inte blev något den här månaden heller... Vi ses väl i juli-tråden... Lycka till ni som fortfarande väntar på bim <3
-
Ja, oftast äl på dag 15-18 och alltid 12 dagars lutalfas, beräknar mens imorgon. Det är en lång väntan på äl alltid......Det vackraste skrev 2015-06-04 09:29:36 följande:Har du bara 11 dgrs lutealfas men äl dag 18-19? Intressant :)
Men du kan ju få plus ännu, bara hälften får pos 11 dygn efter äl.
Har alltid fått positivt på dag 11 dom ganger jag varit gravid, men hoppas det är annorlunda denna gången så att mensen inte kommer imorgon iaf, men staller in mig på det. -
Har äl imorgon. Och igår var det mys, men tänkte ju då ha mys idag och/eller imorgon med. Men problemet är att jag har nu skadat min rygg och att ställa sig upp från soffan gör hemskt ont, så de planerna är förstörda. Samt ont i underlivet pga att äl är påväg. Blir nog att hoppa till juli tråden istället sen.. Min rygg plus att jag och min kille jobbar olika blir det inga barn gjorda... Om det då inte räckte med igår? Undrade även hur man kan mysa med smärta i underlivet pga äl och rikliga illaluktande flytningar? Får så ont under äl... Några tips?
-
Grattis till er som plussat!!
Själv är jag i väntans tider..över en vecka kvar till BIM. -
[quote=75386164][quote-nick]Malin 845 skrev 2015-06-04 11:54:30 följande:[/quote-nick]
Har äl imorgon. Och igår var det mys, men tänkte ju då ha mys idag och/eller imorgon med. Men problemet är att jag har nu skadat min rygg och att ställa sig upp från soffan gör hemskt ont, så de planerna är förstörda. Samt ont i underlivet pga att äl är påväg. Blir nog att hoppa till juli tråden istället sen.. Min rygg plus att jag och min kille jobbar olika blir det inga barn gjorda... Om det då inte räckte med igår? Undrade även hur man kan mysa med smärta i underlivet pga äl och rikliga illaluktande flytningar? Får så ont under äl... Några tips?
[/
Om du har tur så kan det ju räcka me sex dagarna innan äl..
Vet dock inget bra tips, då jag själv oxå får ont ibland vid äl då e det ju inte så lätt att göra barn ;) -
Hoppas verkligen att du får ett plus. Men ge inte upp hoppet om det skulle vara negativt. Det kan ju visa senare om mensen inte kommer.Nystjärna skrev 2015-06-04 10:07:58 följande:Både jag och sambon blev förvånad över att testet inte visade något imorse,med tanke på hur jag mår. Men det var nog för tidigt för och testa. Är ju bara på Äl + 10 idag och bim-4. Så vi har bestämt att jag skall ta ett test på lördag morgon och så hoppas vi på det bästa och på en fin bröllopspresent :) På lördag är jag ju på ÄL +12 och bim-2 så då borde det synas något om det är något tänker jag. Hoppas så. Ni kan väl vara snälla och hålla tummarna. :)
-
Gaaah om mindre än 30 min kommer donator rejält nervös har äl på måndag men ver inte om vi kommer lyckas med att göra det idag
-
Det går att bli gravid tre fyra dagar före äl också. ;)
Malin 845 skrev 2015-06-04 11:54:30 följande:Har äl imorgon. Och igår var det mys, men tänkte ju då ha mys idag och/eller imorgon med. Men problemet är att jag har nu skadat min rygg och att ställa sig upp från soffan gör hemskt ont, så de planerna är förstörda. Samt ont i underlivet pga att äl är påväg. Blir nog att hoppa till juli tråden istället sen.. Min rygg plus att jag och min kille jobbar olika blir det inga barn gjorda... Om det då inte räckte med igår? Undrade även hur man kan mysa med smärta i underlivet pga äl och rikliga illaluktande flytningar? Får så ont under äl... Några tips?
-
Ni inseminerar alltså fyra dagar före beräknad ägglossning? Lycka till!gullan83 skrev 2015-06-04 12:07:19 följande:Gaaah om mindre än 30 min kommer donator rejält nervös har äl på måndag men ver inte om vi kommer lyckas med att göra det idag
-
Ja eftersom jag gör det hemma vet inte om jag kommer lyckasDet vackraste skrev 2015-06-04 12:13:08 följande:Ni inseminerar alltså fyra dagar före beräknad ägglossning? Lycka till!