-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Magkänslan säger att jag är gravid, men förståndet säger inte gravid.Angdev skrev 2015-06-04 08:14:33 följande:Tack <3
Hur känns det idag? Förutom störtpositiva tester. Vad säger magkänslan?
Gaah, denna ovisshet! -
Samma här. Har bestämt att det blir test nästa söndag om mensen inte kommit. Tyvärr mest negativa tankar just nu.
Kvinna84a skrev 2015-06-04 11:58:12 följande:Grattis till er som plussat!!
Själv är jag i väntans tider..över en vecka kvar till BIM.
-
Vill också vara med!
Ska ta test slutet på nästa vecka (om jag kan vänta så länge ;-P)
Har en lustig känsla i kroppen som säger mig att det kan bli positivt men jag vill inte bli besviken.
Svårt att tänka på annat, ena stunden försöker man övertala sig själv att man kan inte kan ha sån tur å andra stunden är man överlycklig för vad som (eventuellt) väntar.
Håller tummarna för oss allihopa! -
gullan83 skrev 2015-06-04 12:29:51 följande:Ja eftersom jag gör det hemma vet inte om jag kommer lyckas
-
På Arlanda. Skall till Prag med älsklingen för en romantisk långweekend. Perfekt sätt att fördriva tiden, och skingra tankarna lite, nu i väntan på bim
-
Gullan83: Det är samma som på vanligt sätt :) men klart att 4 dagar före äl är chansen lite mindre än dagen före eller samma dag som äl. Men det kan såklart bli ändå!
-
Lyckades sist på chansning så vi får seDet vackraste skrev 2015-06-04 13:53:09 följande:Gullan83: Det är samma som på vanligt sätt :) men klart att 4 dagar före äl är chansen lite mindre än dagen före eller samma dag som äl. Men det kan såklart bli ändå!
-
Har bim idag men inte kommit än.. 5:e försöket nu
-
Jag vet inte om jag kan hålla mig till nästa söndag :P Jag får se hur det känns när jag närmar mig. Vågar i te heller ha för positiva tankar, försöker att inte tänka alls faktiskt men det går ju sådär hehe. Känns som att vi prickade in Äl igen denna månad så får hoppas!lillskrutten skrev 2015-06-04 13:06:18 följande:Samma här. Har bestämt att det blir test nästa söndag om mensen inte kommit. Tyvärr mest negativa tankar just nu.
-
Det borde vi gjort också både enligt app och min känning. Men det gör nästan att tankarna svävar iväg för mycket. Om det blir negativt en så bra månad hur ska man orka på nytt gång efter gång. Aja inte mycket att göra just nu mer än vänta, vänta och vänta.Kvinna84a skrev 2015-06-04 15:01:25 följande:Jag vet inte om jag kan hålla mig till nästa söndag :P Jag får se hur det känns när jag närmar mig. Vågar i te heller ha för positiva tankar, försöker att inte tänka alls faktiskt men det går ju sådär hehe. Känns som att vi prickade in Äl igen denna månad så får hoppas!