-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Jag vet inte riktigt när jag har bim men funderar på testa mig på midsommarafton
-
Jo, men det känns onödigt att slösa ett digitalt test innan de andra testen har blivit starka. Det digitala är ju inte lika känsligt. Testar med det sista cb plus imorgon och visar det inget då så får jag vänta istället.Angdev skrev 2015-06-10 16:29:15 följande:Kan du inte testa med ett som har veckoindikator om du känner dig osäker så slipper du spökstreck? :)
-
Tack för ditt svar! :)Symetrical skrev 2015-06-10 16:28:01 följande:Det kan du absolut! Det är ju svagt, men kontrollstrecket är ju lika svagt och det är ju den korrelationen som är viktigast.
när det hade torkat var testlinjen starkare än kontrollstecket så andar att jag pricka precis ;) -
Okej då blir BIM nu på lördag istället :) ska nog provtesta redan imorgonbittimmeli skrev 2015-06-10 16:31:09 följande:Tiden mellan äglgossning och mens (lutealfas) är alltid lika lång, för dom flesta är det 14 dagar emellan. Så om du vet vilken dag du hade ägglossning så kan du räkna att bim är 14 dagar senare.. :)
-
Hoppas!!!Angdev skrev 2015-06-10 13:35:51 följande:Är på BIM -2. Hade en genomskinlig blödning för 1 vecka sedan. O så har jag varit bubblig i magen. Inte så mycket mer än så. Ungefär som det var när jag var gravid med sonen. Så nu hoppas vi att det var en nidblödning :)
Känner inte så mycket jag heller. När tänkte du testa? -
Spännande hoppas! :)Fsake skrev 2015-06-10 15:33:58 följande:Jag har bim på lördag och lite symptom: lite ömma och fylligare bröst, illamående ibland, törstig, trött på em..
Hoppas på ett plus! Vad har du för symptom?
Jag känner inte så mycket, lite problem med magen och sjukt trött men det kan ju vara nåt annat oxå. När tänker du testa? -
Med sonen så var mina test supersvaga och jag var tvungen att lägga på instagramfilter för att se något. Men blev övertygad när CBs test visade veckor. Men visst förstår jag dig, man är liite snål och vill inte slösa bort ett test i onödan :)KaffeTös skrev 2015-06-10 16:53:31 följande:Jo, men det känns onödigt att slösa ett digitalt test innan de andra testen har blivit starka. Det digitala är ju inte lika känsligt. Testar med det sista cb plus imorgon och visar det inget då så får jag vänta istället.
Men du testade igår och idag och har fått ev spök på båda? -
Ska försöka hålla mig till på fredag. Har gjort misstaget att testa innan BIM och man blir så gruvligt besviken.Kvinna84a skrev 2015-06-10 17:28:54 följande:Hoppas!!!
Känner inte så mycket jag heller. När tänkte du testa?
Sitter just nu och har lite molvärk vid tjejmagen. Vanligt så här innan BIM eller mens på G? -
Jag hade inte ens en skugga på testet igår, men drömde inatt att jag var gravid, tog ett digitalt clearblue och fick "Gravid 1-2".KaffeTös skrev 2015-06-10 16:53:31 följande:Jo, men det känns onödigt att slösa ett digitalt test innan de andra testen har blivit starka. Det digitala är ju inte lika känsligt. Testar med det sista cb plus imorgon och visar det inget då så får jag vänta istället.
-
Jag har molvärk, trodde jag skulle få mensen för tidigt. Men jag plussade på BIM-2 imorse :DAngdev skrev 2015-06-10 18:01:34 följande:Ska försöka hålla mig till på fredag. Har gjort misstaget att testa innan BIM och man blir så gruvligt besviken.
Sitter just nu och har lite molvärk vid tjejmagen. Vanligt så här innan BIM eller mens på G?