• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Linda8110
    sladda skrev 2015-10-24 13:28:00 följande:
    Verkar som att jag får gå redan imorgon. Hade ingen aning om att buller påverkade så. Vi är ju många som gått gravida där inne. Men arbetsgivaren skulle sprida detta för verkar nytt för alla.

I min ansökan skrev jag kanske 4-5 meningar bara haha. Vad jobbar du med??

Men vad ska man hitta på hemma så länge?? ;)
    Dags för dig att pilla navelludd nu då :) Och boa in hemmet hihi

Jag är förskollärare!
  • sladda
    Linda8110 skrev 2015-10-24 13:34:18 följande:

Dags för dig att pilla navelludd nu då :) Och boa in hemmet hihi

Jag är förskollärare!

Hehe ja det är nog så man får göra, pilla naveln haha. Vi e på husjakt med så hade vatt gott å få tag i ett nu ;)

Som förskollärare går ni hem tidigare med va??
  • Linda8110
    sladda skrev 2015-10-24 21:06:35 följande:
    Hehe ja det är nog så man får göra, pilla naveln haha. Vi e på husjakt med så hade vatt gott å få tag i ett nu ;)

Som förskollärare går ni hem tidigare med va??
    Ja om jag får det beviljat så gör jag det! Ska skicka in pappren i veckan :)

Lycka till med hus! Vart bor ni?
  • zezzan81
    Linda8110 skrev 2015-10-24 13:21:58 följande:

Då ska du nog sluta jobba så snart du bara kan. Jag har skrivit 3,5 sidan idag som bilaga till min ansökan om gravidpenning haha

Hallå! 3,5 sida är inte dåligt:) Blir lite nyfiken då jag med är förskollärare och ska skriva mina papper i veckan. Har du några tips vad man kan ta med utöver det vanliga som låga möbler, lyft osv?:)
  • Linda8110
    zezzan81 skrev 2015-10-24 22:38:23 följande: